پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Ario-سایپا_آریو

فروش ویژه محصولات سایپا به مناسبت عید سعید فطر

فروش ویژه محصولات سایپا به تسهیلات و شرایط ویژه به مناسبت عید سعید فطر آغاز شد. حسن فروزان مهر مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه سایپا اظهار داشت: فروش ویژه محصولات گروه خودروسازی سایپا با تسهیلات ویژه بدون ضامن و کارمزد به مناسب عید سعید فطر از روز یک شنبه مورخ 21/4/94 در […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۴

فروش ویژه محصولات سایپا به تسهیلات و شرایط ویژه به مناسبت عید سعید فطر آغاز شد.

حسن فروزان مهر مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه سایپا اظهار داشت: فروش ویژه محصولات گروه خودروسازی سایپا با تسهیلات ویژه بدون ضامن و کارمزد به مناسب عید سعید فطر از روز یک شنبه مورخ 21/4/94 در نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا آغاز شد.

وی با اشاره به سود مشارکت مناسب و تخفیف ویژه این طرح افزود: در طرح فروش عید سعید فطر محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودروهای خانواده X100، X200 و برلیانس با شرایط فروش متفاوت، آماده عرضه به مشتریان خواهد بود و در این طرح سود مشارکت مناسب و تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

فروزان مهر تاکید کرد: از جمله شرایط دیگری این طرح تحویل فوری با بیمه بدنه، سرویس ادواری به همراه امداد و پشتیبانی ویژه به صورت رایگان خواهد بود که در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه سایپا خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.saipagroup.ir و یا نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی