پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو کولئوس

فروش رنو کولئوس با مدل 2018 به زودی آغاز می شود

در حالى كه هنوز برخى برندهاى خودرويى، در تب و تاب فروش مدلهاى 2016 هستند، نگين خودرو تنها 3 ماه پس از رونمايى و فروش رنو کولئوس 2017 ، بزودى اقدام به فروش مدلهاى ٢٠١٨ اين كراس اوور بى نظير و پرطرفدار مي كند. رنو کولئوس جدید كه در بهمن ماه سال گذشته در نمايشگاه بين […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

در حالى كه هنوز برخى برندهاى خودرويى، در تب و تاب فروش مدلهاى 2016 هستند، نگين خودرو تنها 3 ماه پس از رونمايى و فروش رنو کولئوس 2017 ، بزودى اقدام به فروش مدلهاى ٢٠١٨ اين كراس اوور بى نظير و پرطرفدار مي كند.

رنو کولئوس جدید كه در بهمن ماه سال گذشته در نمايشگاه بين المللى خودروى تهران رونمايى شد، براى رقابت با كراس اوورهاى مدعى بازار همچون تویوتا RAV4 ، هيونداى سانتافه، نيسان ايكس تريل، ميتسوبيشى اوتلندر و كيا سورنتو پا به ميدان نهاد و با قيمت گذارى هوشمندانه از سوى شركت وارد كننده و همچنين داشتن ويژگي هاى منحصر بفرد توانست فروش بى سابقه اى را در كشور رقم بزند!

رنو کولئوس با چنان استقبال گسترده اى از سوى مشتریان مواجه شده که در مدت کوتاه عرضه توانسته بازار ایران را از لحاظ زمانبندی به چهارمین بازار واردات این محصول در دنیا تبدیل کند.

رنو کولئوس با طراحی منحصر به فرد و آپشن های مناسب می تواند به جرأت بهترین انتخاب در بازه قیمتی خود باشد. در کنار امکانات فول، طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب، رنو کولئوس جديد از خدمات پس از فروش گسترده نگین خودرو در سراسر کشور بهره مند است و می تواند خیال مشتریان را از تامین قطعات یدکی مورد نیاز کاملا آسوده کند.

اولین محموله رنو کولئوس به ایران رسید

نشان درخشان سبز براي محصولات توليدي رنو در ایران خودرو

آشنایی با نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

آغاز فروش رنو کولئوس با قیمت قطعی

پارس خودرو مجددا ارزش یاب رنو در ایران شد

ایران ششمین بازار بزرگ رنو فرانسه

تست فنی جامع رنو کولئوس جدید در کویر و کوهستان (گزارش)

هاکی روی برف با رنو کولئوس جدید (2017)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی