پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوکلیک ایساکو

مدیریت فنی اتومبیل با اپلیکیشن ایساکو

اپیلیکیشن تلفن همراه ایساکو درواقع دستیار هوشمندی است که به کاربران امکان مدیریت فنی و عمومی اتومبیل شان را می دهد و خط ارتباطی کامل و دائمی بین مشتریان ایران خودرو و این شرکت را مدیریت می کند. دستیار هوشمند برای خودرو خود بگیرید! این روزها که توسعه اپلیکیشن های گوشی همراه مخصوصا در دو […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

اپیلیکیشن تلفن همراه ایساکو درواقع دستیار هوشمندی است که به کاربران امکان مدیریت فنی و عمومی اتومبیل شان را می دهد و خط ارتباطی کامل و دائمی بین مشتریان ایران خودرو و این شرکت را مدیریت می کند.

دستیار هوشمند برای خودرو خود بگیرید!

این روزها که توسعه اپلیکیشن های گوشی همراه مخصوصا در دو پلتفرم عمده اندروید و IOS به شکل روافزونی فراگیر شده و ظرفیت ها و تسهیلات بسیار متنوعی را به دارندگان گوشی های همراه ارائه می کنند، شرکت های بزرگ نیز توجه زیادی به استفاده از این پتانسیل روزآمد نشان می دهند.

در یکی از بهترین نمونه های ارائه شده در ایران، اپلیکیشن تلفن همراه «ایساکو» به لحاظ کارآمدی، ظرفیت خدماتی و جاذبه های عمومی از نمونه های مثال زدنی است که به شکل گسترده ای درحال توسعه کمی است و مخاطبان و مشتریان این شرکت استقبال خوبی به آن نشان داده اند.

  مشتریان ایران خودرو با استفاده از این نرم افزار می توانند خدمات سرویس در محل  شامل تعویض روغن موتور، تعویض فیلترها ،تنظیم باد و… را دریافت کنند. علاوه بر این،مشتریان ایران خودرو با استفاده از این برنامه می‌توانند به خدمات و امکانات متنوعی که بر بستر این اپلیکیشن ایجاد شده، دسترسی پیدا کنند.

امداد ایران خودرو-ایساکو

یکی از قابلیت های عمده این نرم افزار این است که هر فردی می تواند پرونده ای اختصاص برای اتومبیل خود ایجاد کرده و از امکانات یادآوری مرتبط با خدمات روتین خودرو استفاده نماید. علاوه بر این کاربران می توانند موقعیت پارک اتومبیل خود را روی این اپلیکیشن ثبت کنند تا هنگام مراجعه به آن به راحتی پیدایش کنند.

امکان اطلاع از برنامه های فروش و پیش فروش ایران خودرو و در اختیار داشتن لیست نمایندگی های این شرکت و یافتن آن ها روی نقشه، اطلاع از اخبار، یافتن پاسخ به پرسش های متداول، پاسخ سوالات عمومی و تخصصی، برنامه بندی تحویل خودرو، قابلیت ثبت نام و اطلاعات تماس از دیگر کارایی های این نرم افزار تلفن همراه است.
این اپلیکیشن که ۱۲/۶ مگابایت حجم دارد و علاوه بر سایت ایساکو از «کافه بازار» و برخی دیگر از سایت ها قابل دریافت است، درواقع دستیار هوشمندی است که به کاربران امکان مدیریت فنی و عمومی اتومبیل شان را می دهد و خط ارتباطی کامل و دائمی بین مشتریان ایران خودرو و این شرکت را مدیریت می کند.

این برنامه در راستای دو موضوع اساسي؛ ارائه خدمات پس از فروش و فروش قطعات و لوازم يدكي طراحی و تولید شده و امكان يك پارچه سازي با ايكوكارت، امكان نمايش اطلاعات خودرو و خدمات مرتبط با آن، نوبت دهي، استفاده از سامانه «اصل بخريد» امكان صدور رمز ايكوكارت به صورت لحظه اي، ملاحظه دفترچه گارانتی محصولات سواري ايران خودرو از دیگر قابلیت های آن است.
سامانه «اصل بخرید» که یکی از بخش های عمده این نرم افزار است به کاربران و دارندگان محصولات ایران خودرو اجازه می دهد که بتوانند هنگام خرید قطعات یدکی از صحت و اصالت قطعات اطمینان حاصل کنند. این قابلیت باتوجه به گستردگی قطعات متفرقه و بی کیفیت در بازار لوازم یدکی بسیار حایز اهمیت است.

شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ را بشناسید

سفر مدیرعامل ایساکو به سیستان و بلوچستان در راستای نظارت بر کیفیت ارائه خدمات

برگزاری سومین کارگاه هم‌اندیشی مدیران ایساکو

دستاوردهای قابل تقدیر شرکت ایساکو

کلینیک های تخصصی در نقاط فاقد تعمیرگاه مرکزی

بازدید سرزده مدیر عامل ایساکو از نمايندگي هاي استان گیلان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی