پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو تبریز

۲ برابر شدن ظرفیت تایید نهایی در ایران خودرو تبریز

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز از تکمیل سالن پذیرش نهایی این شرکت خبر داد و گفت: به این ترتیب ظرفیت تائید نهایی خودور ۲ برابر شده است. به نقل ازایرنا ، حمید حاجی زاد منصور اعلام کرد: در زمان حاضر روزانه 450 دستگاه انواع خودرو سمند و سورن در کلاس های مختلف در این شرکت […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۳ خرداد ۱۳۹۶

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز از تکمیل سالن پذیرش نهایی این شرکت خبر داد و گفت: به این ترتیب ظرفیت تائید نهایی خودور ۲ برابر شده است.

به نقل ازایرنا ، حمید حاجی زاد منصور اعلام کرد: در زمان حاضر روزانه 450 دستگاه انواع خودرو سمند و سورن در کلاس های مختلف در این شرکت تولید می شود.

وی ظرفیت تأیید نهایی محصول را در سالن پذیرش نهایی روزانه 700 دستگاه اعلام کرد و افزود: با همدلی و همکاری بیشتر شاهد افزایش تولید خودرو به بیش از 600 دستگاه خودرو در روز خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید خودرو در این شرکت بدون توقف 22 دستگاه در ساعت است، گفت: با بهره برداری از این سالن این عدد به 25 دستگاه خودرو در ساعت افزایش می یابد.

حاجی زاد منصور اظهارکرد: با بررسی های صورت گرفته در نیمسال نخست سال جاری تولید 60 هزار دستگاه انواع خودرو سمند و سورن در کلاس های مختلف محقق می شود.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز افزود: سالن پذیرش نهایی این شرکت در مدت 6ماه اجرا شده است.

شرکت ایران خودرو تبریز در 30 کیلومتری جاده تبریز – آذرشهر واقع شده و با مساحتی حدود 14 هکتار در راستای فعالیتهای صنعتی در داخل کشور و حضور مستمر در بازارهای بین المللی فعالیت می کند.

فاز اول شرکت ایران خودرو تبریز در مورخه شهریور سال 86 به بهره برداری رسید.

خریدی مطلوب در طرح متنوع فروش محصولات ایران خودرو

تقویت گمانه زنی ها در خصوص تاریخ عرضه پژو 2008

شرایط فروش ویژه نقد و اقساطی ھايما S7 اتوماتیک

شرایط فروش نقدی و اعتباری سوزوکی گرندویتارا فیس لیفت

تحویل دنا پلاس ایران خودرو از مردادماه آغاز می شود

شرایط فروش قطعی و فوری محصولات ایران خودرو (خرداد 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی