پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کانسپ برقی مرسدس بنز

EQ کانسپت برقی مرسدس

مرسدس بنز رقیب i3 ب ام و را در قالب یک کانسپت در نمایشگاه فرانکفورت معرفی خواهد کرد. در جریان نمایشگاه پاریس سال 2016، شرکت مرسدس بنز تصمیم گرفت خودرو مفهومی الکتریکی EQ را معرفی کند. حال به نظر می‌رسد این شرکت اشتوتگارتی قصد داشته طی نمایشگاه فرانکفورت ماه سپتامبر رقیب i3 را به شکل […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۸ خرداد ۱۳۹۶

مرسدس بنز رقیب i3 ب ام و را در قالب یک کانسپت در نمایشگاه فرانکفورت معرفی خواهد کرد.

در جریان نمایشگاه پاریس سال 2016، شرکت مرسدس بنز تصمیم گرفت خودرو مفهومی الکتریکی EQ را معرفی کند. حال به نظر می‌رسد این شرکت اشتوتگارتی قصد داشته طی نمایشگاه فرانکفورت ماه سپتامبر رقیب i3 را به شکل یک کانسپت معرفی نماید. در کانسپت جدید خبری از موتور احتراقی برای مدل نیست و با یک خودرو کاملا الکتریکی رو به رو هستیم.

کانسپ برقی مرسدس بنز

در حالی که EQ شاسی بلند الکتریکی به شمار می رفت، اما این بار کمپانی مرسدس بنز قصد دارد هاچ بک کانسپت الکتریکی به عنوان رقیب i3 بی ام و معرفی کند. البته تنها i3 رقیب مدل نشده و فولکس واگن I.D. concept دیگر مدلی بوده که رقیب به شمار می‌رود.

به گزارش وب سایت Autocar، شرکت مرسدس بیش از 10 مدل خانواده EQ را تا اواسط دهه آینده راه‌اندازی می کند. در طراحی شباهتی به مدل پیشین داشته اما با توجه به قرارگیری دردسته خودروهای هاچ بک باید انتظار داشت ابعاد کوچکتری داشته باشد. با قیمتی کمتر از مدل کراس اوور، انتظار می رود سال 2020 در کنار برخی مدل های EQ دیگر الکتریکی مرسدس بنز روانه بازار شود.

کانسپ برقی مرسدس بنز

البته نسخه تولیدی سال 2020 از نوع دو چرخ جلو محرک با یک موتور الکتریکی است. نسخه با عملکرد بالا از دو موتورالکتریکی و سیستم AWD بهره می گیرید.

در حال حاضر فولکس واگن و مرسدس بنز در حال تدارک رقیبی برای i3 بی ام و هستند. از این رو نباید محصول شرکت آئودی را به مدل های این سه برند یکسان دانست، زیرا آئودی روی هاچ بک کوچک الکتریکی مشغول کار نیست.

در اخباری مرتبط مدل بروزرسانی شده بی ام و تحت عنوان i3S بزودی معرفی خواهد شد و شرکت باواریایی نیز قصد داشته تغییراتی در ظاهر و پیشرانه آن حاصل کند.

از خودروهای جدید لو رفته چه خبر؟

آزمایش خودروهای خودران در آلمان قانونی شد

منتظر نسخه سدان مرسدس بنز A کلاس باشید

مروری بر تاریخچه مرسدس بنز خودران

سود پورشه از فروش هر خودرو

تویوتا کمری ۲۰۱۸ با ۲ مدل مختلف به بازار می‌آید

اطلاعاتی درباره شارژ بی‌سیم خودروهای الکتریکی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی