پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات MG

طرح ویژه خرید و جایگزینی خودروهای کارکرده MG

قائم مقام شرکت مدیا موتورز نماینده رسمی محصولات MG از اغاز طرح ویژه خرید و جایگزینی خودروهای کارکرده MG خبرداد. حمید نوروزی با اشاره به طرح خرید و جایگزینی خودروهای کارکرده شرکت مدیا موتورز، افزود: مدیاموتورز  بر اساس استراتژی بلند مدت خود و توسعه فعالیت ها و همچنین در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۹ خرداد ۱۳۹۶

قائم مقام شرکت مدیا موتورز نماینده رسمی محصولات MG از اغاز طرح ویژه خرید و جایگزینی خودروهای کارکرده MG خبرداد.

حمید نوروزی با اشاره به طرح خرید و جایگزینی خودروهای کارکرده شرکت مدیا موتورز، افزود: مدیاموتورز  بر اساس استراتژی بلند مدت خود و توسعه فعالیت ها و همچنین در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به خانواده بزرگ این مجموعه، افزایش رضایت مندی، کنترل بازار و حفظ منافع مشتری این طرح را به اجرا در می آورد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این طرح تنها توسط دفتر مرکزی مدیا موتورز به اجرا در می آید، ادامه داد: طرح ویژه خرید و جایگزینی خودروهای کارکرده MG  تمامی محصولات وارداتی این برند از ابتدا تا کنون را شامل می شود.

قائم مقام شرکت مدیا موتورز در ادامه به ویژگی های این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: ضوابط و استانداردهای مشخصی برای طرح خرید و جایگزینی تدوین شده و در صورتی که مشتریان تمایل داشته باشند، همکاران ما پس از بررسی خودرو و مطابقت با ضوابط مشخص، اقدام به قیمت گذاری کارشناسی و خرید خودرو کرده و محصولات جدید مدیا موتورز یعنی خودروی سواری MG GT و شاسی بلند MG GS با تسهیلات و شرایط ویژه ای نظیر تخفیف، اقساط بلند مدت و بدون کارمزد در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

قائم مقام شرکت مدیا موتورز گفت: برای طرح ویژه خرید و جایگزینی خودروهای کارکرده MG ، فازهای دیگری نیز برنامه ریزی شده است که امیدواریم در اینده آنها را اجرایی کنیم.

ام جی ۳۶۰ چند؟!

بررسی فنی MG GS

سال آینده منتظر MG RX5 باشید

فروش BYD S6 توسط خودروسازی کارمانیا ( ویژه ماه رمضان)

فروش نقدی و اقساطی محصولات آسان موتور

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات ایرتویا ( ویژه ماه رمضان )

انواع شرایط فروش آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی (خرداد 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی