پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پایانه حمل و نقل عمومی

افتتاح بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی

شهردار منطقه ۲۰ گفت: بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب به زودی افتتاح می‌شود. به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 در مراسم افتتاح 110 پروژه شهرداری منطقه 20 که روز گذشته (چهارشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه در راستای توسعه شهر ری اقدامات […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

شهردار منطقه ۲۰ گفت: بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب به زودی افتتاح می‌شود.

به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 در مراسم افتتاح 110 پروژه شهرداری منطقه 20 که روز گذشته (چهارشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه در راستای توسعه شهر ری اقدامات بی‌نظیری انجام شده است، اظهار داشت: شهر ری یکی از مناطق جنوبی شهر تهران است که امروز به موجب توجه ویژه شهردار تهران شاهد توسعه آن هستیم.

وی افزود: علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی توانستیم شاهد رشد و شاخصه‌های شهری در ابعاد مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و غیره باشیم.

شهردار منطقه 20 با اشاره به افتتاح مجموعه برج طغرل و بزرگراه‌های این منطقه تصریح کرد: در حال تکمیل برج طغرل هستیم تا بتوانیم قبل از پایان رسیدن این مدیریت شهری آن را به پایان برسانیم.

صفوی با تأکید بر اینکه در راستای تحقق شعار فاصله جنوب و شمال شهر تهران اقدامات زیادی انجام داده‌ایم، گفت: رسیدگی به وضعیت محرومان را در دستور کار خود داشتیم و توانستیم تا جای ممکن آن را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به رشد 34 درصدی بافت فرسوده در این منطقه گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم نسبت به نوسازی بافت فرسوده اقدامات بیشتری انجام دهیم، چرا که این یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری در سال گذشته بوده است.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه قصد داریم به خط 6 مترو تهران 4 ایستگاه دیگر اضافه کنیم، گفت: هدف ما از این اقدام بهره‌برداری زائران از امکانات موجود است.

صفوی با اشاره به اینکه احداث بوستان بانوان، کودکان و شهربازی را در دستور کار خود داریم، افزود: همچنین بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی در جوار ایستگاه مترو جوانمرد قصاب را در دستور کار خود داریم و به زودی آن را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی