پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 207

ماجرای تولید پژو 206 و 207 اتوماتیک توسط ایران خودرو

درحالی که تاکنون خبری از هیچ طرح فروش و پیش فروشی برای دو خودروی پژو 206 اتوماتیک و پژو 207 اتوماتیک از سوی ایران خودرو در سال جاری نبوده است، اما شواهد حاکی از آن است که هم اکنون نمونه‌های از این 2 خودرو در بازار قابل عرضه به متقاضیان هستند!  ایران خودرو در فروردین ماه سال […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

درحالی که تاکنون خبری از هیچ طرح فروش و پیش فروشی برای دو خودروی پژو 206 اتوماتیک و پژو 207 اتوماتیک از سوی ایران خودرو در سال جاری نبوده است، اما شواهد حاکی از آن است که هم اکنون نمونه‌های از این 2 خودرو در بازار قابل عرضه به متقاضیان هستند!

 ایران خودرو در فروردین ماه سال جاری در یک بخشنامه فقط اشاره ای کوچک به قیمت پژو 207 اتوماتیک (47 میلیون تومان) نمود ولی درباره جزئیات فروش این خودرو هیچ اطلاعاتی نداد و هنوز هم بخشنامه ای برای فروش این خودرو ابلاغ نکرده است. در روزهای گذشته شاهد فروش چندین دستگاه پژو 207 اتوماتیک بودیم که با “قیمت 55 میلیون تومان” آماده تحویل به مشتریان بودند که خود جای تعجب داشت. این عرضه کنندگان خودروی پژو 206 اتوماتیک را نیز با قیمت “48 میلیون تومان” در اختیار داشتند و این در حالی است که ایران‌خودرو هنوز هیچ قیمت کارخانه‌ای تاکنون برای این محصول اعلام نکرده است.

آمار تولید محصولات ایران خودرو

طبق آمار منتشر شده توسط انجمن خودروسازان ایران، گروه صنعتی ایران خودرو در اردیبهشت سال جاری ۱۳۱ دستگاه پژو ۲۰۶ اتوماتیک را تولید کرده است. همچنین میزان تولید این خودرو در دو ماه اول سال جاری ۲۳۰ دستگاه اعلام می شود. این در حالی است که معاونت فروش و بازاریابی ایران خودرو هیچ طرح فروشی را برای این خودرو اعلام نکرده است و به تازگی آمار تولید مجدد آن منتشر می شود. ۲۰۶ اتوماتیک یکی از محبوب ترین خودروهای بازار طی سال های گذشته بوده است.پیش از این در سال گذشته از زبان برخی منابع داخل شرکت اعلام شده بود که ایران خودرو قصد دارد تا در سال ۹۶ ۲۰۶ و ۲۰۷آی جدید را با گیربکس اتوماتیک به بازار عرضه کند. در آن موقع احتمال قیمت ۵۳ میلیون تومان برای این دو خودرو داده می شد.

پژو 207 اتوماتیک

این در حالی است که در حال حاضر برخی آگهی های فروش 207 جدید به گیربکس اتوماتیک خودروشان اشاره می کنند و با توجه به اینکه ایران خودرو هنوز خبری مبنی بر عرضه این هاچ بک های اتوماتیک منتشر نکرده، احتمال می رود که نصب گیربکس اتوماتیک روی این خودروها در خارج از خط تولید انجام شده باشد.

همه چیز راجع به موتورهای خانواده TU در محصولات ایران خودرو

طراحی نخستین پژو 207i صندوقدار در ایران و معرفی دنا پلاس

پژو 207 صندوق دار در حال تست در خیابان + آلبوم تصاویر

کاهش اختلاف قیمت ۱۰ میلیونی پژو ۲۰۷ جدید + آلبوم عکس‌ها و بررسی

فروش ((نقدی)) تابستانه محصولات ایران خودرو (خرداد 96)

جشنواره تابستانه فروش ((اقساطی)) محصولات ایران خودرو (خرداد 96)

جشنواره تابستانه فروش نقدی و اعتباری هایما و گرندویتارا اتوماتیک(خرداد96)

جزئیات فروش، قیمت و زمان تحویل 2008

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی