پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انجمن واردکنندگان خودرو

معرفی برترین واردکنندگان خودرو

انجمن واردکنندگان خودرو شرکت های برتر در حوزه های رضایت مشتریان، خدمات پس از فروش و پیشگامان توسعه سهم بازار را معرفی کرد. در این مراسم ‌که با حضور فعالین واردکننده خودرو و جمعی از مسوولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، شرکت ایرتویا، گلرنگ موتور و نگین خودرو به عنوان نخستین شرکت‌ها تقدیر […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

انجمن واردکنندگان خودرو شرکت های برتر در حوزه های رضایت مشتریان، خدمات پس از فروش و پیشگامان توسعه سهم بازار را معرفی کرد.

در این مراسم ‌که با حضور فعالین واردکننده خودرو و جمعی از مسوولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، شرکت ایرتویا، گلرنگ موتور و نگین خودرو به عنوان نخستین شرکت‌ها تقدیر شدند.

اسامی شرکت های برتر به این ترتیب است؛

در زمینه جلب رضایت مشتریان در شبکه خدمات شرکت‌های دارای  بیش از ۱۰ نمایندگی:

در بین شرکت هایی که دارای بیش از 10 نمایندگی هستند شرکت های ایرتویا نمایندگی رسمی تویوتا در ایران، اطلس خودرو نمایندگی رسمی کیا در ایران و آسان موتور نماینده رسمی هیوندای در ایران رتبه های اول تا سوم را به دست آورده اند.

۱. ایرتویا
۲. اطلس خودرو
۳. آسان موتور

در زمینه جلب رضایت مشتریان در شبکه خدمات شرکت‌های کم‌تر از  ۱۰ نمایندگی:

بر اساس این رتبه بندی رتبه اول شرکت های دارای کمتر از 10نمایندگی به شرکت گلرنگ موتور نماینده رسمی هوندا در ایران، رتبه دوم شرکت معین موتور نماینده رسمی پورشه در ایران و رتبه سوم نیز به پرشیاخودرو نماینده رسمی ب ام و در ایران اختصاص یافت.

۱. گلرنگ موتور
۲. معین موتور
۳. پرشیا خودرو

شرکت های پیشرو در رشد سهم بازار:

در حوزه رشد سهم بازار نیز به ترتیب شرکت های نگین خودرو نماینده شرکت رنو فرانسه در ایران، شرکت رامک خودرو نماینده شرکت سانگ یانگ کره جنوبی در ایران و شرکت آرین موتور پویا نماینده میتسوبیشی ژاپن در ایران حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

۱.نگین خودرو
۲. رامک خودرو
۳. آرین موتور

منبع: پایگاه خبری خودروکار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی