پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ثبت-نام_نمایشگاه مجازی رنو کولئوس-min

نحوه استفاده از نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

نمایشگاه مجازی رنو کولئوس یکی از معدود نوآوری هایی است که این روزها توسط خودروسازان انجام شده است. هدف از ایجاد این ابزار فراهم کردن تجربه آسان و کم هزینه برای علاقه مندان بوده است. این ابزار به نحوی طراحی شده است که در نگاه اول گمراه کننده به نظر می آید به همین دلیل […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

نمایشگاه مجازی رنو کولئوس یکی از معدود نوآوری هایی است که این روزها توسط خودروسازان انجام شده است. هدف از ایجاد این ابزار فراهم کردن تجربه آسان و کم هزینه برای علاقه مندان بوده است.

این ابزار به نحوی طراحی شده است که در نگاه اول گمراه کننده به نظر می آید به همین دلیل در این مقاله تصمیم داریم روش استفاده از نمایشگاه مجازی رنو کولئوس را بیان کنیم.

زمانی که وارد سایت می شوید باید ابتدا یک فرم کوچک شامل اسم شماره تلفن و ایمیل پر کنید. سپس بر روی دکمه انتخاب سانس کلیک کنید و تاریخ مورد نظرتان را انتخاب نمایید. با اینکار پنجره ای باز می شود که شامل ساعات موجود در روز انتخاب شده است. بر روی ثبت نام ساعت دلخواه کلیک کنید. با اینکار پیام ثبت موفق نمایش داده می شود.

نمایش ساعت سانس نمایشگاه مجازی رنو کولئوس-min

در این مرحله سایت زمان انتخاب شده را به شما ایمیل میکند و یادآوری هم صورت میگیرد.

پس از فرا رسیدن زمان انتخابی سایت شما را به صورت اتوماتیک به نمایشگاه مجازی هدایت میکند. در سمت راست یک فیلم 9 دقیقه ای شامل معرفی کامل کولئوس به همراه جزئیات پخش می شود. در قسمت سمت چپ صفحه شما امکان پرسیدن سوالات از کارشناسان را دارید که به صورت آنلاین پاسخگوی بینندگان هستند. علاوه بر این سوالات پرسیده شده توسط دیگر بازدیدکنندگان به همراه جواب نمایش داده می شود.

نمایشگاه مجازی رنو کولئوس-min

پس از پایان فیلم یک نظرسنجی با 5 سوال چند گزینه ای به شما نمایش داده می شود که با کلیک بر روی ثبت نظرسنجی به صفحه اول هدایت می شوید اما این بار لینک نمایشگاه آنلاین در قسمت بالای سایت اضافه شده است که به شما امکان میدهد بار دیگر فیلم را ببینید و سوالات دیگر بازدیدکنندگان را مشاهده نمایید.

تست فنی جامع رنو کولئوس جدید در کویر و کوهستان (گزارش)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی