پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کرمان موتور-هیوندای

پای هیوندای های کرمان موتور به ایران رسید

گروه خودروسازی کرمان موتور حدود 10 روز پیش فروش محصولات هیوندای را آغاز کرد. حالا خودروهای هیوندای به ایران رسیده اند و وارد انبار شرکت شده اند. کرمان موتور علاوه بر هیوندای i10 و i20، چهار مدل دیگر هیوندای از جمله سانتافه، توسان، سوناتا و النترا مدل 2017 را نیز در بازار عرضه می کند. هیوندای سانتافه به عنوان بزرگ […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

گروه خودروسازی کرمان موتور حدود 10 روز پیش فروش محصولات هیوندای را آغاز کرد. حالا خودروهای هیوندای به ایران رسیده اند و وارد انبار شرکت شده اند.

کرمان موتور علاوه بر هیوندای i10 و i20، چهار مدل دیگر هیوندای از جمله سانتافه، توسان، سوناتا و النترا مدل 2017 را نیز در بازار عرضه می کند.

هیوندای سانتافه به عنوان بزرگ ترین شاسی بلند کرمان موتور  236 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد. همچنین هیوندای توسان 192 میلیون و 900 هزار تومان، هیوندای سوناتا 193 میلیون و 900 هزار تومان و هیوندای النترا 135 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری شده اند.

لازم به ذکر است، به گفته شرکت، این قیمت ها شامل تمام وجوه پرداختی مشتریان در انتهای فرآیند شماره گذاری محصولات است. (یعنی با احتساب تمام هزینه های جانبی)

هر 4 هیوندای جدید کرمان موتور در رده تجهیزاتی فول قرار دارند و از تمامی امکانات بهره می برند و با توجه به برچسب قیمتی شان، خرید آن ها نسبت به انواع وارد شده توسط آسان موتور و به صورت آزاد منطقی تر است و مشتری می تواند از اصالت داشتن آپشن های نصب شده روی این خودروها اطمینان داشته باشد.

نکته:
در چند سال گذشت پدیده ای به نام آپشن های بازاری گریبان خودروهای وارداتی مخصوصا هیوندای و کیا را گرفته، به این صورت که واردکنندگان روی این خودروهای در کشورهای عربی و حتی داخل کشور آپشن های غیر استاندارد نصب می کنند که سیستم خودرو نیز آسیب وارد می کند. اما هیوندای های وارداتی توسط کرمان موتور با توجه به مرجع رسمی، از این نظر کاملا قابل اطمینان هستند.

پارکینگ خودروهای وارداتی شرکت کرمان موتور در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید :

 

پیش فروش و فروش نقدی / اقساطی محصولات جدید هیوندایی کرمان موتور(خرداد 96)

5 مدل هیوندای جدید مهمان کرمان موتور می شوند

هیوندای های جدید کرمان موتور قیمت گذاری شدند

آیا کرمان موتور سانتافه و توسان تولید می کند؟

فروش نقدی و اقساطی هیوندای i10 و i20 کرمان موتور (ویژه ماه رمضان)

هیوندای i10 محصول جدید کرمان موتور را بیشتر بشناسید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی