پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا دیزل-زامیاد

سایپا یدک به خودروهای زامیاد خدمات ویژه می دهد

سازمان خدمات پس از فروش سایپا ( سایپا یدک ) در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و همچنین افزایش رضایت مشتریان، طرح خدمات ویژه خودروهای زامیاد دیزل را در نمایندگی‌های منتخب سراسر کشور، به مشتریان گروه سایپا ارائه می‌دهد. به نقل از سایپانیوز، در این طرح که از پنجم تیرماه و به مناسبت عید سعید فطر […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳ تیر ۱۳۹۶

سازمان خدمات پس از فروش سایپا ( سایپا یدک ) در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و همچنین افزایش رضایت مشتریان، طرح خدمات ویژه خودروهای زامیاد دیزل را در نمایندگی‌های منتخب سراسر کشور، به مشتریان گروه سایپا ارائه می‌دهد.

به نقل از سایپانیوز، در این طرح که از پنجم تیرماه و به مناسبت عید سعید فطر آغاز می‌شود و تا سیزدهم مرداد، سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت، مالکان خودرو نیسان زامیاد دیزل ضمن امکان مراجعه به نمایندگی‌های مذکور می‌توانند از مزایای ویژه طرح شامل تعویض روغن موتور، تعویض فیلتر اولیه و ثانویه سوخت، تعویض فیلتر هوا و تعویض فیلتر روغن با 40 درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

مشتریان محترم می‌توانند جهت اطلاع از لیست نمایندگی‌های منتخب و بهره‌مندی ازخدمات ویژه سایپایدک، به سایت سایپا یدک  مراجعه نمایند.

نگاهی به برلیانس سری 200 / کیفیت در گروه ارزان قیمت ها

فروش اقساطی سراتو آپشنال سایپا (ویژه عید فطر)

فروش چانگان CS35 و آریو 1600 سایپا(ویژه عید فطر)

خدمات ویژه سایپا در تعطیلات عید فطر

فروش ویژه برلیانس H220 و H230 پارس خودرو (ویژه عید فطر)

سبقت سایپا در رشد امتیازات رضایت مشتریان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی