پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایما S7 توربوشارژ

فراخوان ایران خودرو برای هایما S7 توربوشارژ

شرکت ایران خودرو برای بازبینی سیستم خنک کاری خودرو هایما S7 توربو شارژ فراخوان داد. در این فراخوان، از مالکان خودروی هایما توربو شارژ که خودروی خود را قبل از تاریخ 15 خرداد 96 دریافت کرده اند خواسته شده است تا برای بازدید و بازبینی سیستم خنک کاری خودروی خود در اسرع وقت به نمایندگی […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۶

شرکت ایران خودرو برای بازبینی سیستم خنک کاری خودرو هایما S7 توربو شارژ فراخوان داد.

در این فراخوان، از مالکان خودروی هایما توربو شارژ که خودروی خود را قبل از تاریخ 15 خرداد 96 دریافت کرده اند خواسته شده است تا برای بازدید و بازبینی سیستم خنک کاری خودروی خود در اسرع وقت به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مختص خودروی هایما مراجعه کنند.

بر اساس این فراخوان مشحصات خودروهای مشمول این بازبینی شامل شماره بدنه و شاسی در سایت ایران خودرو قرار گرفته است و هایما سواران می توانند از این طریق از مشمول بودن یا نبودن خودروی خود مطلع شوند.

افرادی که مشمول استفاده از شرایط این فراخوان هستند می توانند به نمایندگی های معرفی شده در دفترچه راهنمای خودرو مراجعه کرده و در صورت بروز مشکل، با شماره 096440 تماس بگیرند.

بر اساس اعلام ایران خودرویی ها این فراخوان برای صیانت از حقوقو مشتریان ایران خودرو و افزایش رضایت و اطمینان بیشتر ایشان به محصولات ایران خودرو اجرایی شده و کاملا رایگان است. بعد از تاریخ اعلام شده این بازبینی با شرایط و ضوابط معمول شرکت رخ خواهد داد.

فراخوان خودروهایی که نقص دارند از سوی شرکت های خودروساز در کشورهای خارجی امری مرسوم است، اما این قضیه در ایران جا نیافتاده و باید این اقدام ایران خودرو را به فال نیک گرفت.

دنا پلاس ایران خودرو در بدو ورود ۳ ستاره شد

معرفی مشخصات پژو 207 اتوماتیک یک روز پیش از آغاز فروش

تولید ایران خودرو ۸ درصد افزایش یافت

فروش نقدی و اعتباری هایما توربو ( تیر 96)

حواله پیش فروش پژو 2008 قابل خرید و فروش نیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی