پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو ارومیه

سایپا با چانگان CS75 و سیتروئن C4 در نمایشگاه خودرو ارومیه (گزارش 1)

شرکت خودرو سازی سایپا با محصولات جدیدی چون چانگان CS75 و سیتروئن C4 و EADO XT در نمایشگاه خودرو ارومیه حاضر شد. نمایشگاه خودرو ارومیه امروز (13 تیر) با حضور خودروسازان شروع بکار کرد و تا 16 تیر ادامه دارد. گروه خودرو سازی سایپا مثل همیشه، حضور پر رنگی در نمایشگاه خودرو داشته است و […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۶

شرکت خودرو سازی سایپا با محصولات جدیدی چون چانگان CS75 و سیتروئن C4 و EADO XT در نمایشگاه خودرو ارومیه حاضر شد.

نمایشگاه خودرو ارومیه امروز (13 تیر) با حضور خودروسازان شروع بکار کرد و تا 16 تیر ادامه دارد. گروه خودرو سازی سایپا مثل همیشه، حضور پر رنگی در نمایشگاه خودرو داشته است و با محصولات آینده توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است.

چانگان CS75

چانگان CS75_نمایشگاه خودرو ارومیه

این خودرو از موتور 1800 سی سی با 177 اسب بخار قدرت بهره میبرد و حداکثر سرعت آن 180 کیلومتر برساعت اعلام شده است. چانگان CS75 شش کیسه هوا دارد و از سیستم های ESP, ABS استفاده میکند.

مشخصات فنی چانگان CS75

مشخصات فنی چانگان CS75

سیتروئن C4

  سیتروئن C4_نمایشگاه خودرو ارومیه

این خودرو سدان که قرار است همین تابستان به بازار عرضه شود از پیشرانه 1600 سی سی با 165 اسب بخار قدرت استفاده میکند و امکاناتی چون ترمز ABS، کنترل کشش، سیستم پایداری الکترونیکی ESP و 4 ایربگ برای سرنشینان دارد.

EADO XT

EADO XT_نمایشگاه خودرو ارومیه

این خودرو از موتور 1500 سی سی 170 اسب بخاری با 170 اسب بخار استفاده میکند و به سرعت 185 کیلومتر در ساعت میرسد. ایدو XT دارای استاندارد یورو 5 است و 6 کیسه هوا دارد.

مشخصات فنی EADO_XT

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی