پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه ایران خودرو-نمایشگاه خودرو کرج

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (1)- دست پر ایران خودرو در نمایشگاه

همان طور که پیشتر اطلاع داده بودیم، چهارمین دوره نمایشگاه خودرو البرز 13 تیر ماه 96 کار خود را آغاز کرد. بیشتر خودوسازان بزرگ کشور در این نمایشگاه حضور دارند و در این میان حضور ایران خودرو کاملا گسترده و پررنگ است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو-گروه صنعتی ایران خودرو بزرگ ترین غرفه این […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۴ تیر ۱۳۹۶

همان طور که پیشتر اطلاع داده بودیم، چهارمین دوره نمایشگاه خودرو البرز 13 تیر ماه 96 کار خود را آغاز کرد. بیشتر خودوسازان بزرگ کشور در این نمایشگاه حضور دارند و در این میان حضور ایران خودرو کاملا گسترده و پررنگ است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو-گروه صنعتی ایران خودرو بزرگ ترین غرفه این نمایشگاه را به خود اختصاص داده و با 11 نمایندگی خود در استان البرز شرکت کرده است. علاقه مندان می توانند تمام محصولات جدید ایران خودرو را در قسمت در نظر گرفته شده در سالن شماره 2 مشاهده کنند، داخل آن ها قرار بگیرند و به بررسی مشخصات این خودروها بپردازند.

غرفه نمایندگان ایران خودرو نیز پذیرای بازدیدکنندگانی هستند که قصد خرید محصولات ایران خودرو را دارند و می توانند در این نمایشگاه از جدیدترین شرایط فروش محصولات ایران خودرو آگاه شوند و به خرید اقدام کنند.

در غرفه ایران خودرو محصولات جدید ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو-پژو) به چشم می خورد. پژو 2008 که فروش آن از ابتدای تیر ماه آغاز شد و حواشی مختلفی در خصوص قیمت اش شکل گرفت. اما مدیرعامل ایران خودرو با اعلام قیمت نهایی این خودرو در زمان تحویل (98 میلیون و 900 هزار تومان) به این شایعات پایان داد. این خودرو داخل کشور ساخته می شود و در کلاس کراس اوورهای کامپکت جای می گیرد. دیگر محصول جدید ایکاپ، پژو 508، سدانی لوکس با طراحی اسپرت و به روز است. 508 فعلا به صورت وارداتی در کشور عرضه می شود.

3 محصول جدید ایران خودرو که این روزها حسابی سر و صدا به پا کرده اند و پرطرفدار شده اند نیز در این نمایشگاه حضور دارند. پژو 207 اتوماتیک، دنا پلاس و تندر90 پلاس که هر 3 از محصولات جدید ایران خودرو به شمار می روند.

سایر محصولات ایران خودرو در رنج قیمت های متفاوت، از سمند سورن، رانا و دانگ فنگ H30 کراس گرفته تا هایما توربوشارژ، رنو کپچر و سوزوکی ویتارا فیس لیفت. اگر سری به ضلع دیگر غرفه ایران خودرو بزنید، می توانید از غرفه ایران خودرو دیزل نیز بازدید کنید و با محصولات تجاری و خودروهای کار این شرکت نیز اشنا شوید. ون وانا و پیکاپ وینگل از محبوب ترین محصولات شرکت ایران خودرو دیزل هستند که جمع محصولات بزرگ ترین خودروساز خاورمیانه را در نمایشگاه البرز جمع می کنند.

نمایشگاه خودرو البرز تا روز جمعه 16 تیر ماه 95 دایر است. با جوان خودرو از جدیدترین اخبار نمایشگاه خودرو کرج مطلع شوید.

 

قیمت نهایی پژو 2008 مشخص شد

جلسه مدیران ارشد شرکت پژو-سیتروئن (PSA)، ایکاپ و ایساکو برگزار شد

بازديد اعضاي كميسيون صنايع و معادن مجلس از ايران خودرو

شورای رقابت از قیمت گذاری پژوهای جدید ایران خودرو کنار کشید

پای رنو کپچر ۲۰۱۸ به ایران رسید

فراخوان ایران خودرو برای هایما S7 توربوشارژ

دنا پلاس ایران خودرو در بدو ورود ۳ ستاره شد

معرفی مشخصات پژو 207 اتوماتیک یک روز پیش از آغاز فروش

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی