پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

chery_logo_چری

چری موفق در کسب رضایت مشتری

موسسه JD.powers آسیا و اقیانوسیه اخیرا نتیجه نظرسنجی رضایتمندی مشتریان از خودرو را در سال 2014 اعلام کرده است در این گزارش برند چری با 29 پله صعود موفق عمل کرده است. شایان ذکر است که JD powers یک موسسه معتبر آمریکایی است که وظیفه رتبه بندی کیفی خودروسازان دنیا را به عهده گرفته اند. […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۴

موسسه JD.powers آسیا و اقیانوسیه اخیرا نتیجه نظرسنجی رضایتمندی مشتریان از خودرو را در سال 2014 اعلام کرده است در این گزارش برند چری با 29 پله صعود موفق عمل کرده است.

شایان ذکر است که JD powers یک موسسه معتبر آمریکایی است که وظیفه رتبه بندی کیفی خودروسازان دنیا را به عهده گرفته اند. این موسسه بر اساس رضایت مشتری ها یک برند به خریداران آینده مشاوره و راهنمایی ارائه می کند. در این گزارش شرکت چری با عملکرد خوب در مقایسه با شرکتهای بزرگی چون فولکس واگن ، مزدا و هوندا و کسب نمره 629 دست یافت که نشان از صعود 29 پله ایی این برند در مقایسه با سال قبل دارد.

در این پروژه که در کشور چین صورت پذیرفت این شرکت 5 اصل مهم در رضایت مشتریان و نحوه فروش را که شامل تجربه خرید،مدیران فروش ، امکانات نمایندگان، مراحل فروش و مراحل تحویل خودرو مورد بررسی قرار گرفت.

این نظر سنجی از 69 برند خودروسازی که در 51 شهر چین فعالیت داشته اند به عمل آمده و نکته جالب آن این است که اکثر برندهای شرکت کننده در نظرسنجی اتومبیلهای آلمانی ، آمریکایی ، کره ایی و ژاپنی بوده اند.

chery_چری

در این نظر سنجی برند چری در جایگاه بالاتری در مقایسه با شرکتهایی که جوینت ونچر هستند با برندهایی چون هندا و فولکس واگن قرار می گیرد. و این امتیاز برای سومین سال متوالی چری را در جایگاه ممتاز و بالایی قرار داده است که در فاصله کمی با شرکت های آلمانی و ژاپنی قرار دارد.

نتیجه جالب بدست آمده در این ارزیابی برای چری مربوط به ثبات در سیستم فروش این شرکت بوده است به طوری که هوانگ هواچینگ ، مدیر ارشد مارکتینگ چری در بسیاری از مصاحبه های خود تاکید کرده که سیستم مارکتینگ چری متمرکز بر توسعه رضایتمندی مشتریان بوده است.

chery_چری_شاسی بلند

چری در سالهای اخیر با تمرکز بر رضایتمندی مشتریان روند فروشی منطقی داشته است و خدمات خوبی ارائه کرده است. این شرکت راز موفقیت خود را در بررسی بازار و تحقیق از مشتریان و نیازها و خواسته های آنان و آگاهی دادن به مشتریان موفق می داند و آن را زمینه ساز ایجاد رضایت مشتریان از محصول و خدمات عنوان می کند. شرکت چری با توجه به توسعه چشمگیر محصولات و کیفیت آنها در سالهای اخیر توجه ویژه ایی را نیز به شبکه نمایندگی های خود چه در بازار داخلی و چه در بازارهای صادراتی داشته است و مقوله مشتری مداری را سرلوحه پیشرفت و حرکت خود در سالهای اخیر برای رسیدن به جایگاه یک خودروساز معتبر جهانی قرار داده است.

برچسب‌ها : رضایت مشتریچری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی