پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سردار تقی مهری

گزارشی از عملکرد پلیس راهور در چند ماه اخیر

سردار تقی مهری روز سه شنبه در نخستین نشست تخصصی فصلی روسای پلیس راهور و مراسم رونمایی از سامانه موبایلی بازرسان نامحسوس، گزارشی از عملکرد پلیس راهور در چند ماه گذشته ارائه کرد. به نقل از ایرنا، سردار تقی مهری روز سه شنبه در نخستین نشست تخصصی فصلی روسای پلیس راهور و مراسم رونمایی از […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۶

سردار تقی مهری روز سه شنبه در نخستین نشست تخصصی فصلی روسای پلیس راهور و مراسم رونمایی از سامانه موبایلی بازرسان نامحسوس، گزارشی از عملکرد پلیس راهور در چند ماه گذشته ارائه کرد.

به نقل از ایرنا، سردار تقی مهری روز سه شنبه در نخستین نشست تخصصی فصلی روسای پلیس راهور و مراسم رونمایی از سامانه موبایلی بازرسان نامحسوس، افزود: یکی از طرح های مهم در این مقطع، طرح ویژه نوروزی بود که در نوروز 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 5 هزار نفر به کمک پلیس راه آمده و نتیجه خوبی حاصل شد.

مهری افزود: در تعطیلات نوروز امسال عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ عامل حدود 75 درصد تصادفات بوده است.

وی گفت: برقراری نظم و انضباط در جریان انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و شوراهای شهر و روستا و مراسم ارتحال امام (ره) از دیگر طرح های نیروی انتظامی در این ایام بوده است.

مهری به طرح های این نیرو در روز قدس و نماز عید فطر با همکاری دستگاه های امدادی و خدماتی اشاره کرد و گفت: طرح عید سعید فطر همزمان با تعطیلات تابستانی شروع شده که هم اکنون نیز در حال اجرا است و در تعطیلات عید فطر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در راه مانده نداشتیم و به رغم افزایش سفر و خودرو، ترافیک روان بود.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در چهار روز عید فطر امسال حدود 18 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش تصادفات و جانباختگان روبرو بودیم.

مهری افزود: 15 تیرماه سال گذشته طرح تابستانه شروع شد اما امسال طرح تابستانه از اول تیرماه تا پایان شهریورماه این طرح اجرا می شود.

وی هدف از برگزاری نشست فصلی پلیس راهور را ارزیابی عملکرد همکاران بویژه در مقطع مهم تعطیلات نوروزی و طرح های ویژه ترافیکی عنوان کرد تا نحوه اجرای طرح ها مورد بررسی قرار گیرد.

ثبت تخلفات پشت فرمان توسط دوربین‌ها

مشمولان سربازی فعلا نمی‌توانند گواهینامه بگیرند

تغییر پلاک خودروهای منطقه آزاد

جریمه خودروهایی که با تصادف ترافیک ایجاد می کنند

درصد مجاز شیشه دودی از نظر پلیس راهور

حداکثر سرعت مجاز در معابر مختلف چقدر است؟

چگونه المثنی کارت وسیله نقلیه را بگیریم؟

برای گرفتن گواهینامه رانندگی جدید چه مراحلی را باید بگذرانیم؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی