پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پریوس

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس با هدیه ویژه (تیر 96)

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس با هدیه ویژه و تحویل فوری توسط ایرتویا نماینده رسمی شرکت تویوتا در ایران به شرح ذیل اعلام می شود. ایرتویا در جدیدترین شرایط فروش خود، با توجه به آغاز فصل تابستان و سفرهای تابستانی، طرحی با عنوان کمک هزینه سفرهای تابستانی را آغاز کرده است که طی آن […]

امیر
سه شنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس با هدیه ویژه و تحویل فوری توسط ایرتویا نماینده رسمی شرکت تویوتا در ایران به شرح ذیل اعلام می شود.

تویوتا

ایرتویا در جدیدترین شرایط فروش خود، با توجه به آغاز فصل تابستان و سفرهای تابستانی، طرحی با عنوان کمک هزینه سفرهای تابستانی را آغاز کرده است که طی آن مبلغ 30 میلیون ریال (3میلیون تومان) را به‌عنوان کمک هزینه نقدی سفرهای تابستانی به خریداران خودروهای تویوتا ارائه می کند.
بر اساس اعلام ایرتویا، خریداران تویوتا پریوس به‌عنوان پرفروش‌ترین خودرو هیبرید جهان می‌توانند این خودرو را در دو تیپ C و 3 باقیمت‌های نقدی 156 و 162 میلیون تومان خریداری کنند. در صورت خرید نقدی این خودروها، خریداران از تخفیف 3.5 میلیون تومانی بهره‌مند می‌شوند ضمن آنکه علاوه بر آن 3 میلیون تومان نیز به‌عنوان کمک هزینه نقدی سفرهای تابستانی از قیمت خودروها کسر می‌شود.
امکان خرید اعتباری این خودرو در تیپ‌های گفته شده نیز از سوی ایرتویا فراهم شده است. برای این منظور خریداران می‌توانند خودروها را با پیش‌پرداخت 84 تا 123 میلیون تومان خریداری کنند که بازپرداخت اقساط 9 یا 18 ماهه خواهد بود. کمک هزینه نقدی سفرهای تابستانی برای خریداران این خودروها با بازپرداخت 9 ماهه در نظر گرفته شده و از پیش‌پرداخت خودروها کسر شده است. تحویل خودروها در این طرح به‌صورت فوری خواهد بود و به خریداران در خرید اعتباری با بازپرداخت 9 ماهه، وام بدون بهره نیز تعلق خواهد گرفت.

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس با هدیه ویژه و تحویل فوری (تیر 96) :

فروش تویوتا پریوس با هدیه ویژه (تیر 96)

فروش نقدی و اقساطی  تویوتا پریوس با هدیه ویژه و تحویل فوری (تیر 96)

تویوتا پریوس در سراسر دنیا به عنوان یکی از خودروهای پیشگام در کاهش آلایندگی شناخته می‌شود و به آن لقب خودرو سبز داده‌اند. جالب است بدانید در نمایشگاه خودرو نیویورک 2017، پریوس توانست عنوان بهترین خودرو سبز سال 2017 را نیز به خود اختصاص دهد. نخستین نسل پریوس در سال 1997 به بازار آمد، اما ایرانیان با نسل سوم پریوس این خودرو را شناختند. خودرویی که چندان عملکرد موفقی در بازار ایران نداشت و تعداد محدودی از آن به بازار راه پیدا کرد. اما داستان نسل چهارم که با کد XW50 شناخته می‌شود کاملا متفاوت است. هم‌چنین عرضه نسل جدید در ایران نیز توسط ایرتویا به‌صورت سیستماتیک و بهتر از قبل انجام شده است و از نظر خدمات پس از فروش و شرایط فروش متنوع جایگاه مناسبی میان رقبایش دارد. البته فراموش نکنید که پریوس با برچسب قیمتی اش و بهره گرفتن از تکنولوژی هیبرید رقیبی در ایران ندارد.

 

فروش تابستانه محصولات مدیاموتورز (تیر 96)

قیمت انواع محصولات سایپا (تیر 96)

خرید کیا سراتو با اقساط 24 ماه (تیر 96)

رونمایی و پیش فروش جک S3 در شیراز

فروش مشارکتی سوناتا هیبرید 2018 پاکرو (تیر 96)

خرید پژو 206 با پیش پرداخت 6 میلیون تومان (تیر 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی