پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی فرسوده

سال آینده هیچ تاکسی مستعملی در ناوگان حمل و نقل نخواهد بود

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پرونده تاکسی‌ های فرسوده تا پایان سال بسته می شود و در سال اینده هیچ تاکسی مستعملی در ناوگان تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی وجود نخواهد داشت. به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۶

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پرونده تاکسی‌ های فرسوده تا پایان سال بسته می شود و در سال اینده هیچ تاکسی مستعملی در ناوگان تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی وجود نخواهد داشت.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سیصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در سال 92 در نوسازی ناوگان تاکسیرانی حتی پیشرفت 1 درصدی هم نداشتیم و این پیشرفت در سال 93 به نوسازی3 هزار و 400دستگاه، سال 94 بیش از 5 هزار دستگاه تاکسی و در سال 95 در مجموع 11583 دستگاه تاکسی رسید و تاکسیهای مستعمل از رده خارج و تاکسیهای نو جایگزین شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 5265 دستگاه تاکسی باقی مانده است که تا پایان سال جایگزینی انجام می شود و پرونده تاکسی‌های فرسوده بسته خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: از مجموع 5261 دستگاه تاکسی پیکان فرسوده هم، 4607 مورد آن اسقاط و تنها 654 دستگاه باقی مانده است که تا پایان سال از رده خارج و تاکسی های مورد نظر جایگزین می شوند.

ابلاغ افزایش کرایه وسایل حمل و نقل عمومی به شهرداری

پراید هم به جمع کارپینویی‌ها آمد

رانندگان اسنپ چگونه جذب می شوند؟

تاکسی های پیکان برای همیشه بازنشسته می شوند

تجهیز تاکسی ها به دستگاه کارتخوان در سال 96

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی