پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت

آغاز ثبت نام طرح ترافیک برای موتورسواران

بر اساس مصوبه جدید شورای شهر تهران، راکبان موتورسیکلت برای تردد در محدوده طرح ترافیک موظف به دریافت آرم طرح ترافیک هستند و به این منظور باید در سایت مربوطه ثبت نام کنند. به نقل از فارس، مصطفی قنبرنژاد گفت: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، تمامی راکبان و مالکان موتورسیکلت های شهر تهران که […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۶

بر اساس مصوبه جدید شورای شهر تهران، راکبان موتورسیکلت برای تردد در محدوده طرح ترافیک موظف به دریافت آرم طرح ترافیک هستند و به این منظور باید در سایت مربوطه ثبت نام کنند.

به نقل از فارس، مصطفی قنبرنژاد گفت: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، تمامی راکبان و مالکان موتورسیکلت های شهر تهران که قصد تردد در محدوده طرح ترافیک دارند،باید به منظور دریافت مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک در سامانه www.motorcycle1396.tehran.ir   ثبت نام کنند.

مدیرواحد صدور آرم سازمان ترافیک با تاکید بر اینکه مالکان موتورسیکلت، از تاریخ 1 مرداد ماه به مدت 15 روز مهلت دارند در سامانه فوق ثبت نام کنند، گفت: پس از مهلت مقرر چنانچه موتورسیکلتی در این سامانه ثبت نشده باشد، از طریق سیستم های هوشمند مکانیزه توسط نیروهای راهنمایی و رانندگی اعمال قانون خواهند شد.

به گفته وی این اقدام در راستای ساماندهی موتورسیکلت ها در محدوده طرح ترافیک و در عین حال جلوگیری از آلایندگی هوا در هسته مرکزی شهر صورت گرفته است.

تصویب الزام موتورسیکلت ها برای دریافت آرم طرح ترافیک در شورای شهر

محکومیت خودروهای پاک به پرداخت هزینه طرح ترافیک

20 هزار تومان جریمه به ازای هر ساعت تردد در طرح ترافیک

سیاست‌های متناقض در قبال خودروهای هیبرید

فروش مجدد آرم طرح ترافیک با 3 نرخ متفاوت

صدور مجوز شماره‌گذاری برای ۷ موتورسیکلت برقی

مظنه موتورسیکلت در بازار

شرایط و مدارک مورد نیاز برای شماره گذاری موتورسیکلت ها

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی