پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سوناتا هیبرید 2018

تغییرات گسترده در سوناتا 2018 فیس لیفت

تغییرات گسترده در سوناتا 2018 فیس لیفت توسط گروه خودروسازی هیوندای کره جنوبی به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ، جلو پنجره و نمای جلوی خودرو، درب صندوق عقب، سپر عقب و رکاب های خودرو همگی تغییرات زیادی کرده اند. این تغییرات در اجزای اصلی خودرو علیرغم حفظ ساختار خودروی قبلی نشان می دهد که […]

امیر
دوشنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۶

تغییرات گسترده در سوناتا 2018 فیس لیفت توسط گروه خودروسازی هیوندای کره جنوبی

سوناتا 2018 هیبرید

سوناتا 2018

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ، جلو پنجره و نمای جلوی خودرو، درب صندوق عقب، سپر عقب و رکاب های خودرو همگی تغییرات زیادی کرده اند.
این تغییرات در اجزای اصلی خودرو علیرغم حفظ ساختار خودروی قبلی نشان می دهد که با خودرویی متفاوت روبرو خواهیم بود. به گفته مایک سانگ مدیر اجرایی منطقه آفریقا و خاور میانه شرکت هیوندای، طراحی جدید سوناتا با مدل پیشین آن کاملاً متفاوت است و تنها به چند تغییر جزئی که اکثر مردم از یک فیس لیفت انتظار دارند محدود نمی گردد. ظاهر خودرو  چه در نمای جلو و چه در عقب کاملاً  جدید است و تغییرات دقیق نیز در نمای جانبی خودرو صورت گرفته که این تغییرات خودرو را بزرگتر، پهن تر و اسپورت تر کرده است.
این مدل در نمای جلو از جلو پنجره جدید هیوندای که به جلو پنجره “آبشار گون” (Cascading Grille) معروف است و در طراحی محصولات جدید هیوندای استفاده میگردد بهره برده است.

سوناتا هیبرید 2018

سوناتا  2018

جلو پنجره بزرگ،کاپوت خودرو را کشیده تر و زیباتر نشان می دهد که با طراحی درب صندوق عقب کاملاً هماهنگ می باشد.
نوار کرومی کنار قاب پنجره ها تا چراغ ها همان طور که در مدل پیشین نیز بود ادامه پیدا کرده است با این تفاوت که این نوار تا زیر چراغ های جلو نیز ادامه یافته و طراحی زیباتری را به نمایش می گذارد.
در نمای جانبی با حجم های زیبا و دقیق روبرو هستیم که به خوبی با چراغ های جلو، عقب و رینگ های خودرو هماهنگ است. جای پلاک از روی صندوق عقب  به پایین تر و و روی سپر منتقل شده و لوگوی نوشتاری سوناتا به زیبایی در وسط صندوق عقب قرار گرفته است.
مایک سانگ اضافه کرد مدل کنونی هیوندای سوناتا در بازار بسیار موفق بود. تغییرات صورت گرفته برای تاکید بیشتر روی عوامل موفقیت در طراحی خودرو و همچنین اضافه کردن ظاهری به روزتر و مدرن تر به خودرو می باشد.

پژو 301 در انتظار ورود به بازار کشور

ثبت سفارش واردات خودرو همچنان متوقف

خرید اقساطی سوزوکی گرند ویتارا فیس لیفت اتوماتیک (مرداد 96)

ماموت مجوز واردات ندارد

افزایش فعالیت نگین خودرو در شیراز

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی