پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک_جاده_چالوس

ترافیک نیمه سنگین شمال به تهران

با به پایان رسیدن تعطیلات ایام عید فطر، حجم زیادی از مسافران به محل سکونت خود باز می گردنند در حال حاضر محورهای شمالی کشور به تهران شاهد ترافیک نیمه سنگین هستند. به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۴

با به پایان رسیدن تعطیلات ایام عید فطر، حجم زیادی از مسافران به محل سکونت خود باز می گردنند در حال حاضر محورهای شمالی کشور به تهران شاهد ترافیک نیمه سنگین هستند.

به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم اکنون شاهد بار بازگشت مسافران از استان شمالی هم اکنون به سمت تهران هستیم.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  تصریح کرد: در محور کرج- چالوس یعنی از سمت چالوس به سمت کرج در محدوده مرزن‌آباد، پل زنگوله، آذران، سیاه‌بیشه و همینطور سه راهی دیزین شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

سرهنگ رحمانی به ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز پرداخت و بیان داشت: در محدوده آب‌اسک، پنجاب، سه‌راهی لاسم و سنگچال شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

این مقام ارشد راهور ناجا ترافیک در محدوده فیروزکوه را پرحجم ارزیابی و تصریح کرد: در محور فیروزکوه نیز بار ترافیک را به صورت بازگشت مسافران از سمت مازندران به سمت تهران شاهد هستیم؛ ترافیک در محدوده شیرگاه به سمت سوادکوه به طور پرحجم در جریان است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: در ابتدای صبح شاهد بارش پراکنده باران در اکثر محورهای مازندران و بخشی از محورهای استان‌های قزوین و اردبیل بوده‌ایم.

ممنوعیت تردد در ایام عید فطر 94

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی