پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

با کیفیت ترین خودروهای تیر ماه اعلام شد

بررسی و گزارش کیفی خودورها توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام شد. بدین ترتیب خانواده تندر 90 و ساندرو بار دیگر با کیفیت ترین خودروهای تیر ماه شدند و تیبا نیز در رده قیمتی خود اول شد. خودروهای کمتر از 25 میلیون به نقل از ایسنا، طبق این گزارش در گروه خودروهای با […]

سهیل زنگنه
پنجشنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

بررسی و گزارش کیفی خودورها توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام شد. بدین ترتیب خانواده تندر 90 و ساندرو بار دیگر با کیفیت ترین خودروهای تیر ماه شدند و تیبا نیز در رده قیمتی خود اول شد.

خودروهای کمتر از 25 میلیون

به نقل از ایسنا، طبق این گزارش در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، تنها خودروی تیبا دو ستاره کیفی را کسب کرده و باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۳۱ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای بین 25 تا 50 میلیون تومان

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروهای تندر ۹۰ اتوماتیک پلاس، ساندرو، تندر ۹۰ اتوماتیک، پارس تندر و پژو ۲۰۷ اتوماتیک چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.
خودروهای تندر ۹۰ پارس خودرو، تندر ۹۰ ایران خودرو، رانا، آریو، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۶ و دنا پلاس سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.
خودروهای نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵، دنا، دانگ‌فنگ‌ اچ‌۳۰ و سمند سورن دارای دو ستاره از پنج ستاره کیفی هستند.
باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه اما همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی تولید شده و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. این خودروها شامل پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند، ساینا و تیبا هاچ‌بک هستند.

خودروهای بین 50 تا 75 میلیون

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، هیوندای آی‌۱۰ چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. خودروهای آریزو ۵، چانگان cs۳۵، جک j۵ و برلیانس اچ‌۳۳۰ سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. خودروی آریو اتوماتیک نیز دارای دو ستاره کیفی است. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل ام‌وی‌ام ۵۵۰ و لیفان ایکس‌۶۰ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای بین 75 تا 100 میلیون

اما در گروه خودروهای قرار گرفته در سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، دو خودروی هیوندای آی‌۲۰ و سراتو چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. تیگو ۵ و جک s۵ نیز سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای بیش از 100 میلیون

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز دو خودروی قرار گرفته در این گروه شامل نیو مزدا ۳ و سوزوکی گراند ویتارا چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی