پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با 75 میلیون تومان رنو داستر بخرید

با 75 میلیون تومان پیش پرداخت رنو داستر بخرید. این شرایط فروش برای رنو داستر توسط نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران به شرح و جزئیات ذیل اعلام می شود. نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، شرایط فروش نقدی و اعتباری خودرو شاسی‌بلند رنو داستر را اعلام کرد. بر اساس بخشنامه فروش […]

امیر
پنجشنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

با 75 میلیون تومان پیش پرداخت رنو داستر بخرید. این شرایط فروش برای رنو داستر توسط نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران به شرح و جزئیات ذیل اعلام می شود.

نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، شرایط فروش نقدی و اعتباری خودرو شاسی‌بلند رنو داستر را اعلام کرد.
بر اساس بخشنامه فروش نگین خودرو، رنو داستر هم‌اکنون در دو مدل 2WD و 4WD و در دو تیپ SE و PE و با مدل 2017 با شرایط متنوع نقدی و اعتباری و پرداخت چندمرحله‌ای به فروش می‌رسد.
بر این اساس، قیمت رنو داستر 2WD در تیپ SE معادل 114 میلیون تومان است و خریداران در شرایط خرید نقدی از تخفیف 3 میلیون تومانی نیز بهره‌مند خواهند شد ضمن آنکه در این طرح، امکان پرداخت دومرحله‌ای قیمت خودرو نیز وجود دارد. برای این خودرو شرایط فروش اعتباری نیز در نظر گرفته‌ شده است که بر این اساس خریداران می‌توانند با پیش‌پرداخت 57.1 میلیون تومان، از وام 60 میلیون تومانی نگین خودرو بهره‌مند شوند که بازپرداخت آن 12 ماهه (بدون کارمزد) و 24 ماهه خواهد بود.
نگین خودرو همچنین مدل‌های دو دیفرانسیل این خودرو را نیز در دو تیپ SE و PE عرضه می‌کند که در تیپ PE، کروز کنترل و ESP نیز بر روی خودروها نصب شده است.
بر اساس اعلام این شرکت، قیمت تیپ PE معادل 114 میلیون تومان و قیمت تیپ SE معادل 124 میلیون تومان است که در صورت خرید نقدی، خریداران از تخفیف 3 میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد ضمن آنکه امکان پرداخت دومرحله‌ای مبلغ خرید نقدی نیز برای خریداران فراهم شده است.
در شرایط فروش اعتباری این دو خودرو، خریداران می‌توانند با پیش‌پرداخت 57.1 میلیون تومانی (برای مدل‌های PE) و پیش‌پرداخت 72 میلیون تومانی (برای مدل‌های SE) اقدام به خرید این خودرو کنند و باقی مبلغ خودرو را طی 12 یا 24 ماه بپردازند.
بر اساس اعلام نگین خودرو، داستر در تیپ‌های مختلف و برحسب شرایط فروش، در فاصله 15 تا 30 روز به خریداران تحویل خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش رنو داستر می‌توانید به وبسایت نگین خودرو به آدرسwww.neginkhodro.com مراجعه نمایید.

فروش مدل های اسپرت ولوو (مرداد 96)

پیش فروش تندر90 و رنو ساندرو اتوماتیک (مرداد 96)

با 10 میلیون پیش پرداخت BYD S6 بخرید (مرداد 96)

برلیانس C3 (کراس) معرفی و روانه بازار شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی