پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه مشهد سایپا

فروش و تخفیف ویژه نمایشگاه خودرو مشهد سایپا

فروش و تخفیف ویژه نمایشگاه خودرو مشهد توسط گروه خودروسازی سایپا اعلام می شود. به نقل از سایپا نیوز، گروه خودروسازی سایپا با حضور در هفدمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مشهد، تسهیلات، تخفیفات و شرایط ویژه تحویل خودرو را برای مشتریان مشهد و بازدیدکنندگان این نمایشگاه تدارک دیده است. بر این اساس […]

امیر
دوشنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶

فروش و تخفیف ویژه نمایشگاه خودرو مشهد توسط گروه خودروسازی سایپا اعلام می شود.

به نقل از سایپا نیوز، گروه خودروسازی سایپا با حضور در هفدمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مشهد، تسهیلات، تخفیفات و شرایط ویژه تحویل خودرو را برای مشتریان مشهد و بازدیدکنندگان این نمایشگاه تدارک دیده است.

بر این اساس سایپا، فروش فوری اعتباری خودروهای سراتو آپشنال بدون سود و با بازپرداخت 15 ماهه و انواع نیسان تک سوز و دوگانه سوز خود را بصورت تحویل فوری و با شرایط ویژه و بازپرداخت 12 تا 36 ماهه در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

همچنین طرح فروش فوری خودورهای سایپا131 و 132، ساینا، خانواده تیبا، سراتو آپشنال، برلیانس H230 و H220 و پادرا، با تخفیف 4 تا 30 میلیون ریال در اختیار مشتریان و متقاضیان خرید محصولات سایپا در مشهد مقدس قرار خواهد گرفت.

مشتریان و متقاضیان مشهدی محصولات گروه خودروسازی سایپا می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با حضور در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد و یا با مراجعه به نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا در مشهد از جزئیات طرح ویژه نمایشگاهی سایپا اطلاع حاصل کنند.

همکاری رنو، سایپا و ایران خودرو مانند سابق خواهد بود

امضا قرارداد توسعه و تولید خودروهای جدید بین رنو، نگین خودرو و ایدرو

اولین هیوندای اکسنت تولید ایران+قیمت

فروش نقدی و اقساطی BYD S6 و پیش فروش BYD

رونمایی از بسترن B30 در نمایشگاه خودرو مشهد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی