پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا

مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت سایپا دیزل، محمد حسین مهدی به عنوان مدیر عامل و عضو موظف هیات مدیره شرکت خدمات فنی رنا منصوب شد. به گزارش سایپا نیوز: جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل قدیم و جدید شرکت خدمات فنی رنا با حضور محمد صادقی مدیرعامل شرکت سایپا دیزل، بهرام سبزواری عضو هیات […]

امیر
دوشنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت سایپا دیزل، محمد حسین مهدی به عنوان مدیر عامل و عضو موظف هیات مدیره شرکت خدمات فنی رنا منصوب شد.

به گزارش سایپا نیوز: جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل قدیم و جدید شرکت خدمات فنی رنا با حضور محمد صادقی مدیرعامل شرکت سایپا دیزل، بهرام سبزواری عضو هیات مدیره شرکت سایپا دیزل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت سایپا دیزل و خدمات فنی رنا برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت سایپا دیزل، شرکت خدمات فنی رنا را یک شرکت توانمند و شاخص در خدمات پس از فروش کشور بر شمرد و افزود: در این شرکت با توجه به زیرساخت ها امکان رشد و شکوفایی بیش از پیش در حوزه خدمات پس از فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان وجود دارد.

همچنین مدیرعامل شرکت سایپا دیزل از زحمات علی حداد مدیر عامل پیشین شرکت خدمات فنی رنا تقدیر و تشکر کرد و هچنین برای محمد حسین مهدی مدیر عامل جدید شرکت خدمات فنی رنا آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون نمود.

شایان ذکر است مهدی سابقه طولانی در صنعت خودروسازی بخصوص شرکت های سایپا یدک، ایساکو و سایپا دیزل دارد و پیش از این در سمت عضو موظف هیات مدیره شرکت خدمات فنی رنا مشغول فعالیت بود.

چشم امید خودروسازان خارجی به وزیر جدید صنعت

جدول قیمت پرطرفدارترین خودروهای وارداتی در ایران

خودروهای هیبریدی مورد استقبال قرار گرفته اند

گیرباکس CVT را بیشتر بشناسید + تفاوت ها با گیرباکس معمولی

تبدیل 5 بزرگراه کشور به آزادراه

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی