پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو

شکایت رسمی انجمن واردکنندگان خودرو از سازمان توسعه تجارت

بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو، مشکلات زیادی را برای شرکت های واردکننده خودرو و حتی نمایندگان رسمی به دنبال داشت. بعد از گذشته چندین هفته از این اقدام، دلیلی روشن برای آن به روشنی عنوان نشد. انجمن واردکنندگان خودرو پیشتر بحث شکایت از سازمان توسعه تجارت را به میان آورده بود و حالا این شکایت به جریان […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۷ شهریور ۱۳۹۶

بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو، مشکلات زیادی را برای شرکت های واردکننده خودرو و حتی نمایندگان رسمی به دنبال داشت. بعد از گذشته چندین هفته از این اقدام، دلیلی روشن برای آن به روشنی عنوان نشد. انجمن واردکنندگان خودرو پیشتر بحث شکایت از سازمان توسعه تجارت را به میان آورده بود و حالا این شکایت به جریان افتاده است.

به نقل از میزان، پنج هفته پیش، سایت ثبت سفارش خودرو بدون اطلاع قبلی به واردکنندگان بسته شد و ابتدا دلیل آن آمارگیری فصلی و انتقال عنوان شد، این مشکل با گذشت زمان برطرف نشد و سپس مشکل فنی به عنوان دلیل بسته ماندن سایت ثبت سفارش خودرو، بیان شد. بالاخره مجتبی خسروتاج، رییس سازمان توسعه تجارت، به عنوان متولی این سایت، دلیل اصلی را ازدیاد واردات خودرو و تصویب دستور العمل عنوان کرد.

وی گفت که سایت ثبت سفارش تا زمان تصویب دستورالعمل جدید ساماندهی واردات خودرو باز نخواهد شد. در پی این صحبت، فرهاد احتشام زاد، رییس انجمن واردکنندگان خودرو، از پیگیری قضایی این ماجرا خبر داد.

حالا خبرها حکایت از آن دارد که پس از گذشت پنج هفته، انجمن واردکنندگان خودرو به صورت رسمی از سازمان توسعه تجارت شکایت کرده است.

فصلی جدید در مصائب واردات خودرو !/گفت و گو با دبیر انجمن واردکنندگان خودرو

ترکشهای توقف ثبت سفارش خودرو

انحصاری در واردات خودرو وجود ندارد/ثبت سفارش برای همه بسته است

تردد خودروهای عراقی بدون اخذ روادید در منطقه آزاد اروند

ماجرای ورود تعدادی خودرو لوکس بدون تشریفات گمرکی به کشور چیست؟

تکذیبیه ورود 13 خودروی لوکس بدون ثبت سفارش توسط گمرک

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی