پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لیفانx60-لیفان ایکس 60

فروش اقساطی لیفان X60 اتوماتیک کرمان موتور (شهریور 96)

فروش اقساطی لیفان X60 اتوماتیک توسط گروه خودروسازی کرمان موتور به شرح ذیل اعلام می شود. بر اساس اعلام کرمان موتور قیمت قطعی این خودرو 68 میلیون و 350 هزارتومان است که با اقساط 12 ،24 و 36 ماهه به متقاضیان عرضه می شود. زمان تحویل خودروها یک ماهه است و سند خودرو تا پایان […]

امیر
چهارشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۶

فروش اقساطی لیفان X60 اتوماتیک توسط گروه خودروسازی کرمان موتور به شرح ذیل اعلام می شود.

بر اساس اعلام کرمان موتور قیمت قطعی این خودرو 68 میلیون و 350 هزارتومان است که با اقساط 12 ،24 و 36 ماهه به متقاضیان عرضه می شود.

زمان تحویل خودروها یک ماهه است و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می ماند و تنها با تسویه حساب نهایی آزاد می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کرمان موتور مراجعه فرمائید.

امکانات لیفان X60 اتوماتیک :

لیفان X60  اتوماتیک مجهز به گیرباکس CVT محصول جدید کرمان موتور است که از 3 سال یا 60 هزار کیلومتر گارانتی بهره می برد. این شاسی بلند کوچک 64 میلیون و 100 هزار تومان قیمت گذاری شده است و قرار است فروش آن با 19 میلیون و 500 هزار تومان پیش پرداخت آغاز شود.لیفان X60 اتوماتیک علاوه بر تغییرات جزیی در ظاهر ، از  همان موتور 1800 سی.سی و گیرباکس اتوماتیک CVT یا ضریب متغیر برخوردار است.از سایر امکانات و تجهیزات این خودرو می توان به پاور ویندوز، صندلی چرمی، دوربین دنده عقب، سیستم پخش دی.وی.دی با 6 بلندگو، سان روف، رینگ 16 اینچ آلومینیومی، ایربگ راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان و سنسور نور برای روشن شدن اتوماتیک چراغ ها و … اشاره کرد.

فروش لیزینگی سراتو آپشنال (شهریور 96)

فروش عید تا عید محصولات پارس خودرو (شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی مزدا 3 نیو (شهریور 96)

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو (شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی سوناتا آسان موتور (شهریور 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی