پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

اولین سری چری تیگو7 تحویل مشتریان شد + گزارش

روز گذشته مدیران خودرو طی مراسمی اولین سری از خودروی شاسی بلند جدید خود یعنی چری تیگو7 را تحویل مشتریان داد. Tiggo7 اولین بار در نمایشگاه تهران رونمایی شد و حالا روز گذشته 25 دستگاه از آن تحویل مشتریان گردید. تیگو7 از یک موتور 1500 سی سی توربو شارژ و یک گیرباکس اتوماتیک دبل کلاچ […]

javankhodro
چهارشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۶

روز گذشته مدیران خودرو طی مراسمی اولین سری از خودروی شاسی بلند جدید خود یعنی چری تیگو7 را تحویل مشتریان داد.

Tiggo7 اولین بار در نمایشگاه تهران رونمایی شد و حالا روز گذشته 25 دستگاه از آن تحویل مشتریان گردید.

تیگو7 از یک موتور 1500 سی سی توربو شارژ و یک گیرباکس اتوماتیک دبل کلاچ پیشرفته (DCT) بهره می برد. این شاسی بلند مجهز به دوربین 360 درجه، سقف پانارومیک، استارتر، 6 ایربگ و تودوزی چرمی است و در دو تیپ لاکچری به قیمت 119.900.000 تومان و اکسلنت به قیمت 127.900.000  تومان در بازار ایران عرضه می شود.

چری تیگو7 دارای طراحی جدید و منحصر به فرد است و شباهتی با هیچ خودروی دیگر ندارد. ضمن اینکه رد پای طراحی جیمزهوپ ، طراحی معروف کانادایی الاصل در این خودرو به خوبی نمایان است.

شو چینگ سونگ معاون فروش برند چری در شرکت مدیران خودرو افزود: این شرکت حدود 13 سال سابقه فعالیت دارد و تا به حال 250 هزار خودرو فروخته و این یعنی 250 هزار اعتماد به سمت این برند جلب شده است.

مدیران خودرو

بابک صدرایی مدیر مارکتینگ برند چری در مدیران خودرو به خبرنگار جوان خودرو گفت: در حال حاضر استقبال خوبی از این خودرو صورت گرفته است. تحویل به موقع و حتی زود هنگام خودروهای چری به مشتریان، به همراه خدمات پس از فروش و شرایط خرید مطلوب، برای مشتریان مدیران خودرو وفاداری ایجاد می کند.

ضمن گفتگو با یکی از خریداران عنوان شد: مدیران خودرو در زمان تحویل تیگو7 کامالا متعهد بود و سر زمان اعلام شده خودرو را تحویل داد. شرایط فروش و همچنین گارانتی مطابق با شرایط جهانی موجب آسودگی خاطر ما شده است.

بیشتر بخوانید:

تست فنی چری تیگو7 در پیست آزادی + تصاویر

تست جاده ای تیگو7 : تست فنی چری تیگو 7 در جاده های ایران (گزارش)

چری تیگو7 نماد تکامل یک برند نوپا

چری تیگو7 در آستانه ورود به بازار

مدیران خودرو و رونمایی از تیگو 7 در نمایشگاه تهران + عکس

چری تیگو5 اولین محصول همکاری مشترک چری با جگوار-لندرور

تجربه رانندگی با چری تیگو5 فیس لیفت در پیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی