پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کشنده ولوو FM

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (2)/ ولوو FM در مسیر تبریز

شرکت سایپادیزل در راستای پاسخ به نیاز مشتریان و توسعه سبد محصولات تولیدی، از محصول جدید خود یعنی ولوو FM کشنده در نمایشگاه خودرو تبریز، رونمایی خواهد نمود. به گزارش سایپانیوز، این محصول جدید که قرار است روز سه شنبه 14 شهریورماه همزمان با نخستین روز برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

شرکت سایپادیزل در راستای پاسخ به نیاز مشتریان و توسعه سبد محصولات تولیدی، از محصول جدید خود یعنی ولوو FM کشنده در نمایشگاه خودرو تبریز، رونمایی خواهد نمود.

به گزارش سایپانیوز، این محصول جدید که قرار است روز سه شنبه 14 شهریورماه همزمان با نخستین روز برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از آن پرده برداری شود، کامیونی کم استهلاک، اقتصادی و با کیفیت بوده که بر اساس آخرین فناوری های روز دنیا در سایپادیزل تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

بر این اساس، محصول جدید و با کیفیت سایپادیزل از مزایایی چون: موتور پرقدرت، گیربکس هوشمند اتوماتیک I-Shift ، مصرف کم گازوئیل و وزن سبک شاسی برخوردار است که به واسطه این نقاط قوت، از سایر رقبای هم رده خود، متمایز می شود.

رونمايي ولوو FM

علاوه بر این سایپا دیزل برای فروش محصولات خود در نمایشگاه خودرو تبریز شرایط ویژه در نظر گرفته که با آغاز نمایشگاه اعلام می شود.

گفتنی است، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از 14 تا 17 شهریور ماه از ساعت 16الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های این شهر برگزار خواهد شد و شرکت سایپادیزل در فضای باز نمایشگاهی، دستاوردها و توانمندی های خود را در معرض دید عموم قرار خواهد داد. با توجه به اینکه تبریز شهری نزدیک به مرزهای تجاری کشور است، حضور سایپا دیزل با خودروهای کار و سنگین مخوص ترانزیت، می تواند اتفاق مهمی در این نمایشگاه باشد.

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (1)/حضور کارمانیا با سبدی متنوع از محصولات بی وای دی

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (3) / تنوع رده های قیمتی محصولات سایپا در کارزار نمایشگاه

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (8) / سایپا دیزل

گزارش نمایشگاه خودرو شیراز (3)-سبد کامل محصولات سایپا در شیراز

حضور سایپا در دومین دوره نمایشگاه خودرو ارومیه

آغاز طرح بازدید تابستانی محصولات سایپا دیزل

سایپا دیزل ناوگان حمل و نقل را با تسهیلات ویژه نوسازی می کند

تجهیز ناوگان سوخت رسانی کشور به کیت ایمنی ADR

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی