پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برابوس راکت ۹۰۰

برابوس راکت ۹۰۰ سریع ترین کروک 4 سرنشینه

برابوس در جدیدترین اقدام خود، با افزایش قدرت مدل استاندارد S65 کروک، سریع‌ترین و قدرتمندترین کروک ۴ سرنشینه را به بازار عرضه خواهد کرد. مرسدس S65 AMG  کروک مدل ۲۰۱۷ با توجه به داشتن پیشرانه‌ای به قدرت ۶۲۱ اسب بخار، فراتر از انتظار است. ولی برابوس با جادوی خود، این پیشرانه‌‌ی ۱۲ سیلندر V شکل توئین […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

برابوس در جدیدترین اقدام خود، با افزایش قدرت مدل استاندارد S65 کروک، سریع‌ترین و قدرتمندترین کروک ۴ سرنشینه را به بازار عرضه خواهد کرد.

مرسدس S65 AMG  کروک مدل ۲۰۱۷ با توجه به داشتن پیشرانه‌ای به قدرت ۶۲۱ اسب بخار، فراتر از انتظار است. ولی برابوس با جادوی خود، این پیشرانه‌‌ی ۱۲ سیلندر V شکل توئین توربو را متحول کرده است. نتیجه تیونینگ برابوس، اضافه شدن ۲۶۷ اسب بخار قدرت و رسیدن به عدد ۸۸۸ اسب بخار، در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه است. گشتاور هیولای سیاه برابوس نیز از ۱۰۰۰ نیوتن‌متر به ۱۵۰۰ نیوتن‌متر در دور موتور ۴۲۰۰ دور بر دقیقه رسیده که به خاطر قربانی نشدن کارایی خودرو، به ۱۲۰۰ نیوتن‌متر محدود شده است.

برابوس راکت ۹۰۰

مسلماً تقویت قدرت به این اندازه، فقط به‌واسطه‌ی تیونینگ نرم‌افزاری مهیا نمی‌شود. برابوس علاوه بر افزایش دادن قطر سیلندرها، حجم پیشرانه را  از ۶ لیتر به ۶.۳ لیتر ارتقاء داده است. منیفولد اگزوز سفارشی به همراه توربوشارژرهای بزرگ‌تر هم در افزایش قدرت نقش داشته‌اند. برای مهار کردن انرژی پیشرانه، سیستم خنک‌کننده بهتر با سیستم کنترلی جدید استفاده شده‌اند تا از ۱۲ سیلندر، بهترین کارایی را شاهد باشیم.

برای انتقال تمام این قدرت به محور عقب، بارابوس جعبه‌دنده اتوماتیک ۷ سرعته سفارشی در S65 تعبیه کرده است. از دیگر تغییرات مهم، می‌توان به دیفرانسیل لغزش محدود (LSD) سفارشی، منیفولد ورودی کاملا جدید، فلنج لوله اگزوز بزرگ‌تر و سیستم اگزوز ارتقاءیافته با فناوری Flap اشاره کرد.

با کنار هم قرار دادن تمام این موارد، راکت 900 کابریو برابوس، در مدت‌زمان ۳.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰  کیلومتر در ساعت می‌رسد که ۰.۲ ثانیه از مدل استاندارد S65 AMG سریع‌تر است. درحالی‌که مدل استاندارد به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و با آپشن‌های ویژه به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است، هیولای سیاه برابوس به حداکثر سرعت بیش از ۳۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

برابوس راکت ۹۰۰

علاوه بر دستکاری‌ پیشرانه، برابوس یک کیت بدنه تماشایی و آیرودینامیک هم روی این خودرو سوار کرده است. لاستیک‌های فاق کوتاه، رینگ‌های ۲۱ اینچی را در خود جای داده‌اند که البته رینگ ۲۲ اینچی نیز به‌عنوان آپشن در دسترس است. ارتفاع این کروک قدرتمند، ۱۵ میلی‌متر کمتر شده است.

برابوس با قرار دادن سرعت‌سنج جدید که حداکثر سرعت ۴۰۰ کیلومتر در آن حک شده، استفاده از آلومینیوم در آیتم‌های مختلف، روشنایی LED و قاب فلزی مزین به نشان برابوس، فضای داخلی S65 را هم فراموش نکرده است. این خودروی لوکس و قدرتمند با رنگ دولایه سفید وانیلی ماندیال و سیاه ماندیال در کابین، در کنار فیس‌لیفت S65 کابریولت در نمایشگاه خودروی فرانکفورت، در معرض نمایش قرار داده می‌شود.

نسخه ب ام و برای التیام جنون سرعت!/ نگاهی به ب ام و M5 جدید

فرزند قد بلند پورشه پوست انداخت/ آشنایی با نسل جدید پورشه کاین

رقیب سری 7 با قلبی کوچک به ایران می آید/احتمال عرضه S کلاس با موتور 2 لیتری

سوپر اسپرت تمام الکتریکی مک لارن از راه می‌رسد

اسب موستانگ برای ۲۰۱۸ زین شد

وصله ناجور مرسدس بنز !/آشنایی با نخستین پیکآب بنز

اشتهای تمام نشدنی بوگاتی شیرون

هیوندای آزرا با بازار آمریکا خداحافظی می کند

سئات با آرونا قد کشید

با نسخه جدید ب ام و X3 بیشتر آشنا شوید

هر آنچه از جگوار XF اسپرت بریک می‌خواهید بدانید

مدل جدید تویوتا پرادو به بازار می آید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی