پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پراید-سرویس مدرسه

پراید از ناوگان سرویس مدارس هم حذف می شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه پراید از سرویس مدارس تهران حذف می شود، گفت: فقط بانوانی که در این بخش مشغول به کار هستند، با توجه به شرایط مالیشان از این موضوع مستثنی هستند. الهام فخاری  با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه پراید از سرویس مدارس تهران حذف می شود، گفت: فقط بانوانی که در این بخش مشغول به کار هستند، با توجه به شرایط مالیشان از این موضوع مستثنی هستند.

الهام فخاری  با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار کرد: این جلسه روز گذشته با حضور اعضاء (کمیسیون محمد جواد حق شناس، حسن خلیل‌آبادی، احمد مسجدجامعی و حجت نظری) برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه همچنین مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، مجتبی عبدالهی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، سردار مهماندار رئیس پلیس راهوار تهران بزرگ و نمایندگان آموزش و پرورش حضور داشتند.

فخاری در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه مهرماه هستیم مواردی مرتبط با این موضوع بحث و تبادل نظر شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: تشکیل ستاد استقبال از مهرماه موضوعی بود که بر آن تاکید شد و وظایف هر یک از سازمان‌ها نیز مشخص شده است.

وی افزود: در جلسه کمیسیون فرهنگی هر یک از سازمان‌ها گزارشی از آخرین تمهیدات خود را مطرح و در نهایت تصمیم‌گیری شد، ضمن اینکه امسال توجه ویژه‌ای به سرویس مدارس شده است.

فخاری از حذف پراید برای سرویس مدارس شهر تهران خبر داد و گفت: این موضوع در کمیسیون فرهنگی تصمیم گرفته شد و فقط بانوانی که در سرویس‌های مدارس مشغول به کار هستند از این موضوع مستثنی هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: جابه‌جایی دانش آموزان در شهر تهران برای اعضاء شورای شهر اهمیت ویژه‌ای دارد و قطعا در این زمینه با برنامه ریزی کار خواهیم کرد.

پایان تولید پراید 111 در سایپا سیتروئن

مقابله با بازار سیاه در آخرین طرح فروش پراید

افزایش تصادفات رانندگی با نزدیک شدن به روزهای پایانی تابستان

عزم سایپا برای عرضه سالیانه 2 محصول جدید جزم شد

طرح فروش پایانی محصولات پراید (شهریور 96)

زمزمه های خداحافظی با پراید / جایگزین پراید چه خواهد شد؟

خداحافظی پراید با چرخه تولید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی