پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو

جزییات کامل خرید خودرو قسطی ویژه بازنشستگان کشوری

خرید خودرو برای بازنشستگان کشوری به صورت قسطی و همچنین با سود کمتر از سود شرکت های لیزینگی با جزئیات بیشتر و ثبت نام آن از صبح امروز آغاز شد. ثبت نام اولیه خرید خودروی قسطی توسط بازنشستگان کشوری از صبح امروز (سه شنبه) به مدت یک هفته آغاز شد. سامانه ثبت نام اولیه خرید […]

امیر
سه شنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

خرید خودرو برای بازنشستگان کشوری به صورت قسطی و همچنین با سود کمتر از سود شرکت های لیزینگی با جزئیات بیشتر و ثبت نام آن از صبح امروز آغاز شد.

ثبت نام اولیه خرید خودروی قسطی توسط بازنشستگان کشوری از صبح امروز (سه شنبه) به مدت یک هفته آغاز شد.
سامانه ثبت نام اولیه خرید خودروی قسطی توسط بازنشستگان کشوری، از صبح امروز (سه شنبه) در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به مدت یک هفته یعنی تا پایان وقت اداری روز ۲۱ شهریور ۹۶ آغاز به کار کرد.
بازنشستگان کشوری متقاضی ثبت نام اولیه خودرو قسطی، می بایست در سایت صندوق وارد لینک آبی رنگ «سامانه ثبت نام اولیه خودروی قسطی» شده و با درج شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب خود، مراحل ثبت نام اولیه را آغاز کنند.
پس از ورود به سامانه ثبت نامه اولیه، متقاضی با مطالعه دقیق اطلاعات درج شده، در صورت موافقت با ۱۷ بند موجود، جمله «با کلیه موارد مطرح شده موافق هستم» را تایید و ثبت نام را ادامه می دهد. در مرحله بعدی، بازنشسته کشوری باید نسبت به تکمیل و ثبت اطلاعات درخواستی سامانه شامل آدرس دقیق پستی و شماره تلفن ثابت به همراه کد و شماره تلفن همراه خود اقدام کند.
بازنشسته کشوری پس از طی این مراحل، در گام آخر اطلاعات ثبت شده در سامانه و پیام « ثبت نام شما در سامانه ثبت نام اولیه خرید خودروی قسطی با موفقیت انجام شد. به محض مشخص شدن نتیجه قرعه‏ کشی مراتب از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. بدیهی است عدم دریافت پیامک به منزله «عدم برنده شدن شما در قرعه کشی است.» را دریافت می کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، حامد شمس با اعلام خبر بالا، گفت: با توجه به محدودیت تعداد خودروهای در نظر گرفته شده برای مرحله نخست طرح فروش خودروی لیزینگی به بازنشستگان کشوری، در صورت استقبال بازنشستگان، فروش خودرو در قالب «قرعه کشی» انجام می شود.
شمس با بیان اینکه ثبت نام اولیه برای خرید خودروی قسطی از شرکت ایران خودرو، از فردا (سه شنبه ۱۴ شهریورماه) در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت، افزود: در مرحله نخست این طرح که به منظور افزایش رفاه بازنشستگان تحت پوشش صندوق اجرا می شود، یک هزار دستگاه خودرو از خانواده سمند، پژو ۲۰۶ و همچنین پژو ۴۰۵ واگذار می شود.
وی تصریح کرد: بازنشستگان کشوری پس از ثبت نام اولیه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری، به شرکت لیزینگ یا واسپاری آتیه صبا معرفی شده تا سایر مراحل ثبت نام از این طریق و سپس از طریق نمایندگی های مجاز ایران خودرو پیگیری شود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: تمام ضوابط حاکم بر لیزینگ در این طرح انجام می شود و بازنشستگان متقاضی با شرکت واسپاری آتیه صبا و ایران خودرو طرف هستند و صندوق صرفا بازنشستگان ارجمند را به ایران خودرو برای استفاده از مزیت این طرح که ارزان تر از بازار لیزینگی بودن آن است، معرفی می کند.
شمس در خصوص ویژگی های این طرح، با تاکید بر اینکه میانگین نرخ تسهیلات فروش خودرو به بازنشستگان کشوری در این طرح ۱۱ درصد و پایین تر از نرخ بازار لیزینگ در کشور است، گفت: بازنشستگان متقاضی می توانند به دو صورت ۳۶ ماهه با نرخ ۱۰ درصد و ۴۸ ماهه با نرخ ۱۲ درصد نسبت به بازپرداخت تسهیلات ۱۷۵ میلیون ریالی اقدام کنند.
وی افزود: مبلغ پیش پرداخت خرید خودرو، پس از کسر مبلغ تسهیلات خرید خودرو از قیمت اصلی خودروی مورد نظر متقاضی، تعیین می شود. برای بازپرداخت تسهیلات در روش ۳۶ ماهه، بازنشستگان طی شش فقره چک به فاصله شش ماه و برای روش ۴۸ ماهه نیز با هشت فقره چک به فاصله شش ماه، با شرکت واسپاری آتیه صبا به عنوان مجری طرح لیزینگ، قرارداد منعقد می کنند.

آغاز نام نویسی فروش لیزینگی خودرو به بازنشستگان از 11 شهریور

بازنشستگان می توانند خودروهای تولید داخل را قسطی بخرند

تسهیلات خرید قطعات ایساکو و خدمات تعمیرگاهی برای فرهنگیان

تسهیلات براي خريد خودروهاي چيني

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی