پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی چری آریزو 5 توربو

رونمایی از چری آریزو5 توربو در اولین شوروم اختصاصی چری

شب گذشته (شنبه 18 شهریور ماه 96)، همزمان با افتتاح اولین شوروم اختصاصی برند چری در نیاوران (نمایندگی 193 خسروانی)، مدیران خودرو از جدیدترین محصول خود، یعنی چری آریزو5 توربو رونمایی کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو: همان طور که می دانید، محصولات رده متوسط برند چری در ایران با نام ام وی […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

شب گذشته (شنبه 18 شهریور ماه 96)، همزمان با افتتاح اولین شوروم اختصاصی برند چری در نیاوران (نمایندگی 193 خسروانی)، مدیران خودرو از جدیدترین محصول خود، یعنی چری آریزو5 توربو رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو:

همان طور که می دانید، محصولات رده متوسط برند چری در ایران با نام ام وی ام و محصولات لوکس تر و گران قیمت تر این شرکت در ایران با برند چری عرضه می شوند. شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری برند چری در ایران شناخته می شود و محصولات این شرکت را به صورت جوینت ونتچر داخل کشور تولید می کند.

شب گذشته (شنبه 18 شهریور ماه 96)، همزمان با افتتاح اولین شوروم اختصاصی برند چری در نیاوران (نمایندگی 193 خسروانی)، مدیران خودرو از جدیدترین محصول خود، یعنی نسخه توربوشارژ چری آریزو5 رونمایی کرد.

چری آریزو5 به عنوان سدانی متوسط با امکاناتی متنوع و ظاهر زیبا در بازار ایران عرضه شد. قیمت مناسب این خودرو نسبت به رقبای خود باعث شد تا مورد استقبال مناسبی قرار بگیرد. حالا مدیران خودرو تصمیم گرفته نسخه قدرتمندتر این سدان چینی را در بازار عرضه کند تا بیشتر مورد توجه افرادی که به قابلیت های فنی خودرو اهمیت می دهند قرار گیرد.

رونمایی چری آریزو 5 توربو

چری آریزو5 توربو که با پسوند TE شناخته می شود، از پیشرانه ای مشترک با چری تیگو7 برخوردار است. این پیشرانه 1.5 لیتری نسبت به آریزو5 معمولی یک تفاوت مهم دارد و آن استفاده از توربوشارژر است. همین ویژگی باعث شده تا علی رغم بدون تغییر ماندن حجم پیشرانه، توانش به 147 اسب بخار یعنی حدود 30 اسب بخار بیشتر از قبل برسد. این پیشرانه که به تکنولوژی زمان بندی متغیر DVVT مجهز شده، 210 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که در دور 1750 تا 4000 دور به محور جلو منتقل می شود. توربوشارژ به کار رفته در موتور آریزو5 توربو ساخت برند HONEYWALL آمریکا بوده که در ساخت توربوهای کوچک با امکانات پیشرفته شهرت دارد. استفاده از توربوشارژ باعث شده تا بیش از 90 درصد گشتاور در دورهای پایین در اختیار راننده قرار گیرد.

این پیشرانه با یک گیرباکس CVT هفت سرعته جفت می شود و این سدان 1372 کیلویی می تواند ظرف 9.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر برسد که با توجه به کلاس خودرو، عدد مناسبی به نظر می رسد. همچنین استفاده از منیفولد اگزوز یکپارچه و فناوری سرمایش منیفولد ورودی افزایش شتاب اولیه تا 35 درصد و کاهش 10 درصدی مصرف سوخت را برای آریزو5 به ارمغان آورده است. این سدان پرفدرت در هر 100 کیلومتر تنها 5.9 لیتر بنزین مصرف می کند.

شاسی حرفه ای آریزو5 توربو به دست شرکت آلمانی ساخته شده و هندلینگ مناسبی را به آن هدیه می کند. علاوه بر این فولاد مقاوم در 60 درصد خودرو استفاده شده و 6 عدد ایربگ سیستم پایداری ساخت شرکت بوش، خیال شما را از نظر ایمنی آریزو5 توربو راحت می کند.

آریزو5 توربو تنها 39.3 متر فضا نیاز دارد تا از سرعت 100 کیلومتر به حالت سکون برسد. همچنین به سامانه های ایمنی ABS, ESP و HHC نیز مجهز شده است.

توان مناسب کولر آریزو5 این امکان را به خودرو می دهد تا در سرعت 40 کیلومتر در ساعت، دمای 40 درجه و زیر تابش نور خورشید ظرف 10 دقیقه دمای کابین را تا 28 درجه کاهش دهد.

قیمت چری آریزو5 توربو

اما به جذاب ترین بخش این رونمایی می رسیم. یعنی اعلام قیمت چری آریزو5 توربو. این خودرو تنها در تیپ اکسلنت به فروش می رسد و مدیران خودرو برای آن قیمت 81 میلیون و 700 هزار تومانی را در نظر گرفته که با توجه به اختلاف نچندان زیاد نسبت به نسخه معمولی، پیش بینی می شود استقبال مناسبی از آن به عمل بیاید.

چری آریزو5 توربو با گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری عرضه می شود.  همچنین مدیران خودرو تا 2 سال یا 6 دوره به خریداران آریزو5 سرویس رایگان می دهد.

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۰)/ قطب فروش ام وی ام در شمال غرب کشور

دورهمی مشتریان وفادار مدیران خودرو با برنامه‌های مهیج

اولین سری چری تیگو7 تحویل مشتریان شد + گزارش

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (2)- جدیدترین محصولات مدیران خودرو در یک قاب

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (10) / مدیران خودرو با دو محصول جدید

فروش نقدی و اقساطی چری آریزو 5 اکسلنت (مرداد 96)

فروش نقدی و اقساطی تیگو 7 (مرداد 96)

چری تیگو7 در تهران رونمایی شد + قیمت آن در بازار

تست فنی چری تیگو7 در پیست آزادی + تصاویر

چالشی برای چینی های دست دوم/ گزارش تست جاده محصولات کارکرده مدیران خودرو

تست فنی چری تیگو 7 در جاده های ایران (گزارش)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی