پیش فروش اینترنتی رنو ساندرو استپ وی از طرف گروه خودروسازی سایپا و پارس خودرو به شرح ذیل و به دلیل استقبال مردم از این خودرو با کیفیت اعلام می شود. تقی زاده با اشاره به استقبال بی نظیر مشتریان از خودرو ساندرو استپ وی همزمان با آغاز فصل پاییز گفت: گروه خودرو سازی سایپا […]
تقی زاده با اشاره به استقبال بی نظیر مشتریان از خودرو ساندرو استپ وی همزمان با آغاز فصل پاییز گفت: گروه خودرو سازی سایپا در نظر دارد در راستای رضایتمندی و حمایت از مشتریان عزیز فروش اینترنتی این خودرو پر طرفدار را به اجرا گذارد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود یکی از دلایل استقبال بی نظیر از این محصول، کیفیت بسیار مناسب محصولات شرکت پارس خودرو نسبت به سایر خودرو های موجود در بازار می باشد و اجرای به موقع تعهدات و خدمات پس از فروش متمایز گروه خودروسازی سایپا در سطح کشور، باعث شده تیراژ تولیدی این خودرو همچنان از تقاضای آن در بازار کمتر باشد؛ اما با هماهنگی های به عمل آمده سعی شده تا تیراژ تولیدی این خودرو اضافه شود و امکان ثبت نام برای تعداد بیشتری از مشتریان محترم فراهم گردد.
وی اظهار داشت پیش فروش خودرو ساندور استپ وی با موعد تحویل آذر و دی ماه سال جاری از ساعت 11 روز یکشنبه 26 شهریور ماه آغاز خواهد شد که با هدف جلوگیری از عرضه مجدد و توزیع عادلانه آن محدودیت کد ملی برقرار خواهد بود. بنابراین امکان ثبت نام تنها برای مشتریانی فراهم خواهد بود که تا کنون موفق به ثبت نام این خودرو نشدهاند.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام نمود بدلیل رفع عمده مشکلات قبلی سیستم فروش اینترنتی و افزایش سرعت عملیات ثبت نام امیدوارم که مشتریان در هنگام ثبت نام با مشکل خاصی مواجه نشوند ، فلذا از هموطنان و مشتریان درخواست نمود به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی برخی دفاتر غیر مجاز، فقط از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا اقدام به ثبت نام نمایند.
رنو ساندرو که با استانداردهای سخت گیرانه رنو در شرکت پارس خودرو ساخته میشود، در یک سال گذشته همواره در سگمنت خودش صدرنشین جدول کیفی ISQI ( شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد کشور) بوده است. پس انتظار کیفیت ساخت و دوام بالا از ساندرو استپ وی نمیتواند خواسته بزرگی باشد. ضمن این که طبق اطلاعاتی که رنو در خصوص استپ وی منتشر کرده است، در مدل دندهای این خودرو از پمپ هیدورلیکی کلاچ به جای مکانیسم سیمی قبلی استفاده شده است که همین موضوع دقت عمل کلاچ و سرعت کوپل شدنش با دنده فلایویل را افزایش داده است. از این رو استپ وی نسبت به مدل استاندارد ساندرو از کشش بالاتری برخوردار است. البته مدل مجهز به گیرباکس اتوماتیک نیز در دسترس خریداران قرار دارد که گیرباکس مورد استفاده در آن همان نمونه مورد استفاده در مدل ساندرو است. البته در بخش پیشرانه تغیییری ایجاد نشده و همان پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری K4M ساندرو با 105 اسب بخار قدرت در ساندرو استپ وی هم مورد استفاده قرار میگیرد.
داخل کابین استپ وی نسبت به ساندرو تفاوت عمدهای ندارد اما در بعضی از قسمتها اصلاحاتی صورت گرفته است. مدل دندهای در خصوص کشش و شتاب اولیه جای گله باقی نمیگذارد و شاید بهترین انتخاب برای یک رانندگی پر هیجان باشد. اما در مدل اتوماتیک باید در لحظه اول حرکت کمی صبور باشید و این هم از خاصیتهای گیرباکس 4 سرعته اتوماتیک است. مدل اتوماتیک در تعویض دنده به خصوص در حالت معکوس کردن دقت بالایی دارد. شاید بزرگترین حسرت ساندرو اتوماتیک نداشتن یک دنده بیشتر باشد. زیرا در صورت 5 سرعته بودن گیرباکسش میتوانید شتابی در خور توجه نسبت به کلاس خودرو را تجربه کنید.
برای آنهایی که سبک رانندگی اسپرتی دارند و البته میخواند از شر پدال کلاچ در ترافیک شهر هم راحت شوند، مدل اتوماتیک انتخاب مناسبی است. عملکرد خودرو در مسیر پر پیچ و خم کنار دریاچه طالقان که به عنوان محل تست انتخاب شده بود نیز کاملا مثبت بود. به خصوص که فرمان خودرو دقت بالایی داشت و جان می داد برای استفاده از Racing Line ( روشی در عبور از پیچ که میتوان کمترین مسیر و بیشترین سرعت را داشت) پیچها. شاید ساندرو و ورژن جدیدش استپ وی نسبت به حریفان به خصوص چینی بازار از امکانات رفاهی کمتری بهره ببرند، اما تا به حال چند بار شنیدهاید که مالک تندر90 که پلتفرم با ساندرو مشترک است از دست خرابیهای پی در پی این خودرو ونبود قطعاتش گله کند؟ در واقع ساندرو و استپ وی محصولاتی هستند که شاید سان روف در اختیار شما نگذارند اما، به این راحتی هم شما را به تعمیرگاه نمیکشانند.
دیدگاه خود را بنویسید