پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افتتاح نمایندگی جیلی در چین

بازگشایی 9 نمایندگی جیلی در یک روز!

چندی پیش، خودروساز چینی جیلی، تعداد 9 نمایندگی را در بخش غربی و مرکزی چین تنها در یک روز بازگشایی کرد. این اقدام در جهت افزایش فروش و خدمات رسانی به نواحی اصلی فروش جیلی در چین صورت گرفت. جیلی با سرمایه گذاری بیش از 200 میلیون یوان، این 9 شوروم و نمایندگی را راه […]

امیر
پنجشنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

چندی پیش، خودروساز چینی جیلی، تعداد 9 نمایندگی را در بخش غربی و مرکزی چین تنها در یک روز بازگشایی کرد. این اقدام در جهت افزایش فروش و خدمات رسانی به نواحی اصلی فروش جیلی در چین صورت گرفت.

جیلی با سرمایه گذاری بیش از 200 میلیون یوان، این 9 شوروم و نمایندگی را راه اندازی کرده است که همگی لوکس هستند. چهار مورد از این شوروم های جدید در Xinjiang، دو مورد در Shanxi و سه مورد دیگر هم Qinghai، Gansu و Ningxia بازگشایی شدند تا بتوانند میزبان خریدارن بیشتری در این نواحی باشند. با این تفاسیر، حالا جیلی 72 نمایندگی را در غرب چین دارد و تعدادی دیگر هم در دستور ساخت و راه اندازی قرار دارند. جیلی با این کار قصد دارد که خودش را مطرح تر کند و تأثیر بیشتری را بر روی بازار چین داشته باشد.

در هفت ماه نخست سال 2016 میلادی، جیلی به لطف بازگشایی شوروم های متعدد و تدابیر دیگر، توانست افزایش فروش 22 درصد یا به عبارت دیگر 30 هزار دستگاه را در بازار ملی چین تجربه کند. بنابراین، جیلی پرفروش ترین برند خودروسازی در بازار ملی چین در سال 2016 بود که بخش عمده این محبوبیت را باید مدیون سری مدل های Emgrand، New Vision و Jin Gang باشد.

طبق آمار منتشره از سازمان JD Power مبنی بر رضایت مشتریان از نمایندگی های فروش، جیلی توانسته 100 درصد رضایت رضایت مشتریان را کسب کند. علاوه بر این، در میان 105 نمایندگی راه اندازی شده، 95 درصد از آنها سودآور بوده اند.

فروش جیلی در نیمه اول 2016، به 328 هزار دستگاه رسید که در مقایسه با مدت زمان مشابه 2015، بیش از 17 درصد افزایش را نشان می دهد که بیشتر از حد استاندارد صنعت خودروسازی است. در ماه جولای، جیلی توانست به تنهایی تعداد بیش از 10 هزار دستگاه از شاسی بلند Bo Yue را به فروش برساند که رقم قابل توجهی است. در همین مدت، فروش Emgrand GS به 6700 دستگاه رسید.

وانت پراید 2 ستاره شد

خیز خودروسازان برای تحول ناوگان حمل و نقل/ بررسی ون های تازه وارد بازار

همکاری جک و فولکس واگن برای ساخت خودروهای تجاری

پلاک تهران بر پلاک شهرهای دیگر برتری دارد؟

آغاز به کار شعبه مرکزی و اداره تحویل نیسان در ایران

تحویل خودرو دنا پلاس به خانواده شهدای پلاسکو

BYD،به بزرگترین خودروساز الکتریکی دنیا تبدیل می شود!

چری ، در راه جهانی شدن/ تیگو7 نماد دگرگونی چری در عرصه جهان

یلاستیک بریجستون با آرین تایر رسما به ایران آمد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی