پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسدود کردن تونل برای تعمیرات

مسدود شدن تونل شیرین سو در محور قدیم قزوین-رشت

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین از بستن تونل شیرین سو واقع در کیلومتر ۵۵ محور قدیم قزوین ـ رشت به منظور عملیات نگهداری و تعمیر سامانه‌های ایمنی، روشنایی، کنترل و تهویه تونل خبر داد. جواد حق‌لطفی اظهار کرد: تونل شیرین‌سو واقع در کیلومتر 55 محور قدیم قزوین ـ رشت به منظور عملیات […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین از بستن تونل شیرین سو واقع در کیلومتر ۵۵ محور قدیم قزوین ـ رشت به منظور عملیات نگهداری و تعمیر سامانه‌های ایمنی، روشنایی، کنترل و تهویه تونل خبر داد.

    جواد حق‌لطفی اظهار کرد: تونل شیرین‌سو واقع در کیلومتر 55 محور قدیم قزوین ـ رشت به منظور عملیات نگهداری و تعمیر سامانه‌های ایمنی، روشنایی، کنترل و تهویه تونل مسدود شد.

    وی افزود: این عملیات با هدف بهسازی تجهیزات تونل در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه 24 و 25 خردادماه از ساعت هشت صبح تا 19 توسط دو اکیپ پیمانکار و در حضور گشت‌های راهداری انجام می‌شود.

    مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار داشت: مسافران در زمان انسداد تونل می‌توانند از کنارگذر موجود با رعایت سرعت مطمئنه و با توجه به علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی استفاده کنند.

    برچسب‌ها :

    دیدگاه خود را بنویسید

    نظرات کاربران

    کیوسک مطبوعاتی