پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

pars-tondar_پارس تندر

تولید محصولات رنو شرکت پارس خودرو با گیربکس جدید

شرکت پارس خودرو قرار است که از مهر ماه سال جاری محصولات رنو خود را من جمله پارس تندر، ساندرو و تندر 90 را با گیربکس جدید JHQ که به کلاچ های هیدرولیکی معروف هستند مجهز نمیاد و به فروش برساند. به گزارش سایپا نیوز؛ پژمان شادچهره با بیان این مطلب که گیربکس JHQ نسل […]

امیر
سه شنبه - ۴ مهر ۱۳۹۶

شرکت پارس خودرو قرار است که از مهر ماه سال جاری محصولات رنو خود را من جمله پارس تندر، ساندرو و تندر 90 را با گیربکس جدید JHQ که به کلاچ های هیدرولیکی معروف هستند مجهز نمیاد و به فروش برساند.

به گزارش سایپا نیوز؛ پژمان شادچهره با بیان این مطلب که گیربکس JHQ نسل پیشرفته گیربکس های دستی در دنیاست و مزایای زیادی نسبت به گیربکس های JH3 دارد افزود: از این پس محصولات گیربکس دستی خانواده رنو در پارس خودرو با گیربکس پیشرفتهJHQ  تولید می شود.

وی گفت: در حال حاضر بیشتر شرکت های خودرو ساز بزرگ دنیا در خودروهای با گیربکس دستی به جهت مزایا و سهولت رانندگی از کلاچ های هیدرولیک استفاده می کنند و شرکت پارس خودرو نیز به جهت بالا بردن رضایتمندی مشتریان، محصولات رنو خود را با کلاچ هیدرولیک به بازار عرضه می کند.

شادچهره با بیان مزایای کلاچ هیدرو لیک و گیربکس جدید خاطر نشان کرد: نگهداری ساده تر، طول عمر بیشتر گیربکس، راندمان بالاتر، مصرف کمتر روغن گیربکس و کاهش آسیب های زیست محیطی ناشی از مصرف روغن از مزایای استفاده از کلاچ هیدرو لیک نسبت به کلاچ کابلی است.

مدیر مهندسی محصول پارس خودرو تصریح کرد: عملکرد بهتر پدال کلاچ , تعویض دنده راحت تر از دیگر مزایای کلاچ هیدرولیک است که از مهرماه سال جاری محصولات تندر90، ساندرو دستی و پارس تندر از دی ماه با کلاچ هیدرولیک تولید و عرضه می شوند.

گفتنی است پیش از این شرکت پارس خودرو ساندرو استپ وی دستی را با گیربکس JHQ تولید و به مشتریان عرضه می کرده است.

آقای کت و شلواری فرانسوی/ نگاهی به سیتروئن C6 محصول آینده سایپا

گروه خودرو سازی سایپا شاهد تحولی بزرگ و بی سابقه خواهد بود

بالاترین سطح همکاری میان سایپادیزل و ولوو

همایش عاملیت های فروش قطعات سایپا یدک

روزهای خوبی برای سهام سایپا پیش بینی می شود

تولید خودرو کلاس A در گروه خودروسازی سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی