پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه خودروسازی سایپا-خط تولید

پرش 19.8 درصدی سایپا در تیراژ تولید

عملکرد سایپا در عرصه تولید در 6 ماهه نخست سال جاری نشان داد تولید این شرکت نسبت به مدت مشابه در سال 95 رشدی 19.8 درصدی داشته است.   به نقل از سایپا نیوز،  میزان تولید گروه سایپا در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 19.8 درصد رشد داشته […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۶

عملکرد سایپا در عرصه تولید در 6 ماهه نخست سال جاری نشان داد تولید این شرکت نسبت به مدت مشابه در سال 95 رشدی 19.8 درصدی داشته است.

 

به نقل از سایپا نیوز،  میزان تولید گروه سایپا در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 19.8 درصد رشد داشته و در مقایسه با 6 ماهه نخست سال 94، با 53.9 درصد، رشد چشمگیری در تولید داشته است.

براساس این گزارش، گروه سایپا تا پایان 6 ماهه نخست امسال، با تولید 285 هزار و 79 دستگاه خودرو، توانسته است بیش از 95 درصد از برنامه تولید را محقق کند و نسبت به مدت مشابه در مرداد ماه 95 با تولید 237 هزار و 987 دستگاه خودرو رشد مناسبی را تجربه کند.

این گزارش می افزاید: براساس برنامه تولید به تفکیک هریک از ماه ها در شش ماه نخست امسال، گروه خودروسازی سایپا توانست در ماه های خرداد و تیر 106 درصد و در شهریور ماه 107 درصد از هدف گذاری برنامه تولید را محقق سازد.

گفتنی است موفقیت گروه سایپا در افزایش تولید محصولات، در سایه هدایت و راهبری تیم مدیریتی گروه و همت و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان و متخصصان مجموعه سایپا در همه ارکان سازمان به دست آمده است.

جایگزین موتور Z24 با طراحی جدید برای شرکت زامیاد

برطرف شدن وقفه ایجاده شده در تولید محصولات سایپا

پادرا ، نماد قدرت و قدمت

تولید محصولات رنو شرکت پارس خودرو با گیربکس جدید

آقای کت و شلواری فرانسوی/ نگاهی به سیتروئن C6 محصول آینده سایپا

فروش نقدی و اعتباری خودروهای آریو، سراتو و چانگان CS35 (مهر 96)

بالاترین سطح همکاری میان سایپادیزل و ولوو

تولید زامیاد طی دو ماه از مرز 8000 دستگاه گذشت

گروه خودرو سازی سایپا شاهد تحولی بزرگ و بی سابقه خواهد بود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی