پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرکز اموزشی ایساکو و فنی و حرفه ای

افتتاح مرکز آموزشی ایساکو و دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور

نخستین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور طی یک تفاهم نامه سه ساله افتتاح شد. هدف از افتتاح این مرکز، ارتقای ارتباط حوزه علم و صنعت بوده و آموزش عملی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بر اساس نیازهای واقعی حوزه صنعت، حلقه مفقوده این ارتباط است که با همراهی این دو حوزه […]

امیر
یکشنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۶

نخستین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور طی یک تفاهم نامه سه ساله افتتاح شد.

هدف از افتتاح این مرکز، ارتقای ارتباط حوزه علم و صنعت بوده و آموزش عملی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بر اساس نیازهای واقعی حوزه صنعت، حلقه مفقوده این ارتباط است که با همراهی این دو حوزه مرتفع خواهد شد.

شرکت ایساکو چندین سال است مرکز آموزش فنی مجهز خود را در تهران، با هدف آموزش‌های پیش از خدمت و حین خدمت (ojt) راه‌اندازی کرده و به صورت مستمر برای 11 هزار نفر از نیروهای تعمیرگاهی شرکت، آموزش‌های به روز ارائه می‌کند. این مرکز همچنین برای علاقمندان خارج از حوزه شرکت دوره‌های آزاد آموزش فنی برگزار می‌کند.

وجود این آموزش‌ها در راستای ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت لازم و ضروری است و گسترش این آموزش‌ها باعث بالا رفتن سطح ارائه خدمات در حوزه صنعت کشور می‌شود.

گفتنی است، شرکت ایساکو با آماده‌سازی کارگاهی، با بهترین تجهیزات فنی و تعمیرگاهی در دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان و به روزرسانی کتب آموزشی زیر نظرِ شورای تالیف آموزش و پرورش؛ ارائه بهترین آموزش‌ها و پرورش ماهرترین نیروهای فنی را در کشور، هدف قرار داده است.

در پایان لازم به ذکر است، ایساکو در راستای توسعه همکاری‌در حال طرح‌ریزی برای راه‌اندازی مرکز آموزش فنی خود در استان کرمان است.

کاهش زمان تعمیرات و رکورد سرعت در خدمات در ایساکو

مناطق محروم مقصد کاروان مهر ایساکو

تمایز ایساکو در خدمات پس از فروش

(سامانه پیامکی اصل بخرید) ایساکو راهی برای تشخیص قطعات اصلی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی