پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری تیگو۵

شماره گذاری تیگو5 فیس لیفت به قوت خود باقیست

خبری مبنی بر توقف شماره گذاری 9 خودرو تولید داخل که مصرف سوختشان با استانداردها مطابق نیست در روزهای گذشته منتشر شد. نام چری تیگو5 محصول شرکت مدیران خودرو نیز میان این خودروها به چشم می خورد. اما مدیران خودرو طی بیانه ای تاکید کرده که خودرو ذکر شده در لیست، مدل قدیمی تیگو5 بوده […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۶

خبری مبنی بر توقف شماره گذاری 9 خودرو تولید داخل که مصرف سوختشان با استانداردها مطابق نیست در روزهای گذشته منتشر شد. نام چری تیگو5 محصول شرکت مدیران خودرو نیز میان این خودروها به چشم می خورد. اما مدیران خودرو طی بیانه ای تاکید کرده که خودرو ذکر شده در لیست، مدل قدیمی تیگو5 بوده و مصرف سوخت تیگو5 فیس لیفت که به تازگی در بازار عرضه شده، کاملا با استانداردها منطبق بوده و مشکلی در شماره گذاری آن وجود ندارد.

مدیران خودرو در بیانیه‌ای نوشت: با توجه به خبرهایی که در رسانه‌ها مبنی بر توقف پلاک کردن خودروی تیگو5 منتشر شده است، شرکت مدیران خودرو و برند چری لازم می‌داند که در این مورد نسبت به عدم صحت این امر اطلاع‌رسانی نماید. در واقع، انتشار این خبر ناشی از نوعی سوء‌تفاهم بوده و انتشار آن سبب سردرگمی بسیاری از مخاطبان شده است. طبق اخبار واصله، معاون فنی و مهندسی پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرده است که شماره‌گذاری خودروهایی که مصرف سوخت ترکیبی 8.5 لیتر و بیش از 8.5 لیتر در 100 کیلومتر دارند، متوقف خواهد شد.

در همین راستا نام 9 خودرو از طریق این معاونت جزء مشمولان این طرح اعلام شده که در این میان نام خودروی تیگو5 هم به چشم می‌ خورد. اما نکته قابل توجه این است که نسخه در لیست آمده مدل قدیمی تیگو5 بوده که دیگر تولید نمی‌شوند و جای خود را به مدل جدید داده. مصرف سوخت تیگو5 فیس‌لیفت  کمتر از حد غیرمجاز اعلامی معاونت فنی و مهندسی راهنمایی و رانندگی است و به همین جهت مشکلی در شماره گذاری آن وجود ندارد.

شماره گذاری بی وای دی S6 از سرگرفته می شود

9 خودرو تولید داخل از شماره گذاری جا ماندند
فروش اقساطی MVM X33S (مهر 96)

فروش نقدی و اعتباری تیگو 7 اکسلنت (مهر 96)

آغاز همکاری میان مدیران خودرو و سازمان فنی و حرفه‌ ای کشور

تحویل چری تیگو7 به مشتریان در نقاط مختلف کشور

اولین نماینده قد بلند چری برای حضور در اروپا/ معرفی چری Exeed TX

چری ، در راه جهانی شدن/ تیگو7 نماد دگرگونی چری در عرصه جهانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی