پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

آغاز همکاری میان مدیران خودرو و سازمان فنی و حرفه‌ ای کشور

چهارشنبه هفته گذشته شاهد یک اتفاق متفاوت و ایجاد یک رابطه همکاری میان صنعت خودرو و یک نهاد آموزشی کشور بودیم. شرکت مدیران خودرو ، تولید و عرضه کننده خودروهای ام وی ام و چری در قراردادی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، متعهد شد تا تعدادی از محصولات خود را برای آموزش […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۶

چهارشنبه هفته گذشته شاهد یک اتفاق متفاوت و ایجاد یک رابطه همکاری میان صنعت خودرو و یک نهاد آموزشی کشور بودیم. شرکت مدیران خودرو ، تولید و عرضه کننده خودروهای ام وی ام و چری در قراردادی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، متعهد شد تا تعدادی از محصولات خود را برای آموزش تعمیرکاران و افراد تحت آموزش سازمان فنی و حرفه ای قرار دهد. اتفاقی که هم به انتقال تکنولوژی روز خودرو به کار آموزان، هم به بالا رفتن کیفیت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو کمک شایانی می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو:

تفاهم نامه همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و شرکت مدیران خودرو (ام وی ام) در مهرماه ۹۶ و در حضور مدیران سازمان فنی و حرفه، مسئولان شرکت مدیران خودرو و اصحاب رسانه در ساختمان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به امضا رسید.

امضاء افراد و شخصیت هایی نظیر محمد امین سازگار نژاد (معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور)، بهرام شریعت (رئیس هیئت مدیره شرکت مدیران خودرو) و ژو شاودانگ (مدیرعامل شرکت مدیران خودرو) در این تفاهم نامه به چشم می خورد.

مدیران خودرو

این تفاهم نامه بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و شرکت مدیران خودرو با هدف  ایجاد و گسترش زیرساخت های لازم جهت زمینه سازی شغل های مرتبط با خدمات فنی لازم جهت تعمیر و نگهداری خودروهای دارای تکنولوژی های جدید از جمله گیربکس های اتوماتیک، CVT و دیگر سیستم های جدید در خودروهای در حال تردد بازارهای خودرویی ایران است.
تربیت نیروهای متخصص فنی با هدف ایجاد توامندی لازم جهت ارائه خدمات فنی روز و همچنین افزایش مهارت انها جهت زمینه سازی برای جذب در نمایندگی های رسمی و همچنین افزایش سطح دانش این نیروها از اهداف بیان شده در این تفاهم نامه است.
پیش بینی میشود با اجرای این طرح خدمات فنی و تعمیر و نگهداری خودروهای برند MVM و CHERY بصورت فراگیری تری در سطح مراکز تعمیرگاهی کشور به دارندگان این خودروها و هر خودرو دیگری که از سیستم های فنی مشابه این خودرو ها برخوردار هستند ارائه شود.مدیران خودرو

موسی (معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای کشور) در سخنان خود به لزوم آموزش تکنولوژی های جدید صنعت خودروسازی نظیر گیرباکس های اتوماتیک، سامانه های هیبرید و … به نیروهای کار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار نفر تعمیرکار در کشور مشغول به کار هستند که علاوه بر نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت های خودروساز، این‌ها هم باید آموزش ببینند.

سازمان فنی و حرفه رویکرد افزایش فاصله با نظام آموزشی و نزدیک شدن به بازار کار را دنبال می کند. این سازمان در حال حاضر با بیش از ۵۰ شرکت دولتی و خصوصی تفاهم نامه امضاء کرده و با برخی سازمان های بین المللی نیز همکاری دارد.

در ادامه، مهندس قادری (مدیرعامل خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو) مروری بر سابقه شرکت مدیران خودرو در صنعت خودرو کشور داشت و گفت: این شرکت از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را با شریک تجاری چینی (سرمایه گذاری شرکت خارجی) آغاز کرده و با کیفیت رو به رشد و استمرار خدمات مناسب، مسیر خود را ادامه داده است.

در حال حاضر حدود ۲۵۰۰ نفر به واسطه فعالیت مدیران خودرو مشغول به کار هستند. کارخانه مدیران خودرو در فضایی بالغ بر ۵۰۰ هزار متر مربع در شهر کرمان فعالیت می کند و ۲۷ مدل خودرو را به بازار عرضه می کند. شمار خودروهایی که مدیران خودرو تا کنون تولید کرده از مرز ۲۵۰ هزار دستگاه گذشته و در حال حاضر ۱۶۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش فعال در سراسر کشور دارد.

این قرار داد به آموزش بهتر نیروهای خدمات پس از فروش مدیران خودرو نیز کمک می‌کند و مهارت های آن را افزایش می‌دهد. تکنولوژی محصولات چری و ام وی ام و پیچیدگی آن ها به اشتغال زایی نیز کمک می کند. در راستای این تفاهم نامه، ۳۲ مرکز در استان ها تاسیس می‌شود و مدیران خودرو با تزریق خودرو و قطعات به این مراکز، به آموزش بهتر کارآموزان کمک می‌کند.

در ادامه مهندس برخورداری ( مدیر فنی مهندسی ام وی ام) گفت: این قرارداد نقطه عطفی در انتقال دانش سازمان فنی به بخش خدمات پس از فروش ام وی ام به شمار می رود و از طرفی، تکنولوژی محصولات مدیران خودرو به بدنه سازمان فنی و حرفه ای کشور منتقل می شود.

از دیگر مزایای این تفاهم نامه می توان به نوارد ذیل اشاره کرد
از دیگر مزایای این تفاهم نامه می توان به نوارد ذیل اشاره کرد
 تجهيز كارگاه در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای
آموزش مربيان مرتبط با صنایع خودرو
 تهيه و تدوين استانداردهاي آموزشی مورد نیاز
همکاری در برگزاری مسابقات ملی و بین المللی مهارت

تحویل چری تیگو7 به مشتریان در نقاط مختلف کشور

چری ، در راه جهانی شدن/ تیگو7 نماد دگرگونی چری در عرصه جهانی

اولین سری چری تیگو7 تحویل مشتریان شد + گزارش

تست فنی چری تیگو7 در پیست آزادی + تصاویر

چری تیگو7 در تهران رونمایی شد + قیمت آن در بازار

تست فنی چری تیگو 7 در جاده های ایران (گزارش)

چری تیگو7 نماد تکامل یک برند نوپا

چری تیگو7 در آستانه ورود به بازار

مدیران خودرو و رونمایی از تیگو 7 در نمایشگاه تهران + عکس

چری تیگو5 اولین محصول همکاری مشترک چری با جگوار-لندرور

تجربه رانندگی با چری تیگو5 فیس لیفت در پیست

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۰)/ قطب فروش ام وی ام در شمال غرب کشور

ام وی ام X22 زیر تیغ ۲۰۰ تست در یک میلیون کیلومتر پیمایش

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی