پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای i20

فروش هیوندای i20 با شرایط ویژه (مهر 96)

فروش هیوندای i20 با شرایط ویژه توسط کرمان موتور نماینده رسمی کمپانی هیوندای موتور در مهر ماه سال جاری طبق شرح ذیل اعلام می شود. قیمت قطعی این محصول کره ای 93 میلیون و 50 هزار تومان اعلام شده و علاقه مندان می توانند برای خرید این خودرو می توانند با پرداخت کل مبلغ اعلام […]

امیر
سه شنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۶

فروش هیوندای i20 با شرایط ویژه توسط کرمان موتور نماینده رسمی کمپانی هیوندای موتور در مهر ماه سال جاری طبق شرح ذیل اعلام می شود.

قیمت قطعی این محصول کره ای 93 میلیون و 50 هزار تومان اعلام شده و علاقه مندان می توانند برای خرید این خودرو می توانند با پرداخت کل مبلغ اعلام شده خودروی خود را که تنها در این مدل فروش با رنگ مشکی در دسترس هست را خریداری کرده و یک ماه پس از ثبت نام تحویل بگیرند.

پیش فروش:

3 مدل پیش فروش برای این محصول اعلام شده که در مدل اول، شما پرداختی 2 مرحله ای خواهید داشت و در ابتدا برای ثبت نام به 40 میلیون تومان وجه نقد نیاز داشته و مابقی را پس از صدور دعوتنامه واریز خواهید کرد.

در مدل بعدی شما در ابتدا به 20 میلیون و جه نقد نیاز داشته و 20 میلیون دیگر نیز در تاریخ 16 آذر پرداخت میکنید. پرداخت نهایی شما در هنگام صدور دعوتنامه خواهد بود.

خودروی خریداری شده در دی ماه 96 تحویل داده می شود.

یک مدل پیش فروش با پرداخت 4 مرحله ای نیز برای عرضه هیوندای i20 وجود دارد و بر اساس آن شما باید ابتدا 15 میلیون تومان واریز کرده و در دو مرحله دیگر و در تاریخ های 16 آذر و 16 دی ماه نیز جمعا 30 میلیون تومان واریزی داشته باشید.

گفتنی است مانده وجه خرید در هنگام صدور دعوتنامه واریز خواهد شد و خودرو نیز در بهمن ماه 96 واگذار می شود.

فروش اقساطی:

شما می توانید برای خرید هیوندای i20 از شرایط فروش اقساطی نیز بهره ببرید.

تنها کافی است 50 میلیون تومان وجه نقد به حساب کرمان موتوری ها واریز کرده و مابقی هزینه این خرید را در اقساط 12 و یا 24 ماهه پرداخت نمایید.

زمان تحویل خودرو یک ماهه و رنگ در دسترس از این محصول مشکی است.

امکانات هیوندای i20 کرمان موتور:

البته  i20 جدید امکاناتی مثل، آینه الکتروکرومیک، صفحه نمایش ۷ اینچی، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، چراغ دی لایت، سیستم رهیاب ماهواره‌ای، نشان دهنده فشار باد تایر، سنسور باران، کامپیوتر سفری، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، تهویه اتوماتیک، ۶ بلندگو و آیینه های جانبی برقی مجهز به گرمکن را در خود جای داده. اما اگر بخواهیم آن را با رقیب هم قیمت اما کوچکتری مثل کیا پیکانتو مقایسه کنیم، نبود مواردی مثل سانروف و گرمکن صندلی ها بیشتر توی ذوق می زند.

مشخصات فنی هیوندای i20 کرمان موتور:

i20 جدید از پیشرانه 4 سیلند 1368 سی‌سی برخوردار است. این پیشرانه از تکنولوژی پاشش چندنقطه‌ای MPi بهره می‌برد و می‌تواند 98 اسب‌بخار قدرت و 134 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. هم‌چنین این پیشرانه با یک گیرباکس 4 سرعته اتوماتیک جفت می‌شود. در نسل قبلی کشش و چابکی مناسبی را از i20 شاهد نبودیم. در نسل جدید نیز با توجه به وزن 1197 کیلویی نیز وضعیت به همان شکل است. البته نباید از این هاچ‌بک جمع‌وجور انتظار سواری هیجان‌انگیز و تندوتیزی داشت. i20 با پیشرانه کم‌مصرف و ابعاد جمع‌وجورش برای تردد در شهرهای شلوغ طراحی شده تا در مسیرهای پرترافیک و طولانی راننده را خسته نکند.

فروش نقدی سانتافه 2017 کرمان موتور (مهر 96)

کرمان موتور با هیوندای هایش به فرابورس می‌رود

فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندایی کرمان موتور (مهر 96)

فروش نقدی و اقساطی محصولات کرمان موتور (مهر 96)

قیمت جدید محصولات هیوندایی کرمان موتور (مهر 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی