پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو الکتریکی جک

کانسپت هیبرید JAC برای رقابت با اسمارت فورتو

خودروساز چینی جک با همکاری با خودروسازان اروپایی من جمله فولکس واگن در حال اوج گیری و رقابت با خودروسازان مطرح می باشد که همچون امروز از کانسپت خودرو الکتریکی خود طراحی و رونمایی کرده است که به شرح ذیل است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، این روزها، خودروساز چینی جک، دوران طلایی خود […]

امیر
چهارشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۶

خودروساز چینی جک با همکاری با خودروسازان اروپایی من جمله فولکس واگن در حال اوج گیری و رقابت با خودروسازان مطرح می باشد که همچون امروز از کانسپت خودرو الکتریکی خود طراحی و رونمایی کرده است که به شرح ذیل است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، این روزها، خودروساز چینی جک، دوران طلایی خود را پشت سر می گذارد و پس از تغییر برند خود برای بازارهای خارجی و همکاری با فولکس واگن، نوبت به عرضه کانسپت های الکتریکی با طراحی خاص و متفاوت رسیده است.

جک در آخرین اقدام، کانسپت کوچک و دو درب IV را معرفی نموده که به ادعای خودش قصد رقابت با اسمارت فورتو را دارد. ظاهر دوست داشتنی و متفاوت IV، در استودیوی طراحی ایتالیایی این برند چینی تکمیل شده و از کاراکتر منحصر به فردی بهره می برد. جلوپنجره لبخند مانند آن در کنار چراغهای کشیده و امتداد خطوط چراغهای جلو و دستگیره درب، عناصر زیبا و خاصی هستند که تا به حال در هیچ خودرو دیگری دیده نشده است و اثباتی بر این ادعاست.

خودرو برقی جک

خودرو برقی جک

کلیت طراحی بدنه، بیننده را به یاد تویوتا iQ و میکروکار قصیرالجثه آستون مارتین می اندازد و همانند آنها فقط و فقط دو صندلی دارد و به ادعای جک، فضای قابل توجهی را در کابین در اختیار سرنشینانش قرار می دهد.

کانسپت جک

کانسپت جک

و اما قلب تپنده IV، یک نیرومحرکه هیبریدی بوده تا بهترین ویژگی های هردو را ارائه دهد. موتور بنزینی کوچک و کم حجم در کنار یک موتور الکتریکی کوچک، نه تنها از مصرف سوخت پایینی بهره می برد بلکه گشتاور آنی قابل ملاحظه ای را نیز به لطف موتور الکتریکی اش تولید می کند.

فروش اعتباری کامیونت های جک (مهر 96)

برنامه های جک برای تسخیر بازار چین

پیش فروش جک S3 (مهر 96)

همکاری جک و فولکس واگن برای ساخت خودروهای تجاری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی