پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

BYD

سرمایه گذاری سامسونگ در BYD

به زودی سامسونگ که به دنبال سرمایه گذاری در خودروهای هیبریدی و الکتریکی می باشد میخواهد در خودروسازی BYD سرمایه گذاری کند اما هنوز این اخبر به طوری رسمی اعلام نشده است که به شرح ذیل اعلام و توضیح داده می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، سامسونگ که این روزها دوران طلایی خود […]

امیر
پنجشنبه - ۲۷ مهر ۱۳۹۶

به زودی سامسونگ که به دنبال سرمایه گذاری در خودروهای هیبریدی و الکتریکی می باشد میخواهد در خودروسازی BYD سرمایه گذاری کند اما هنوز این اخبر به طوری رسمی اعلام نشده است که به شرح ذیل اعلام و توضیح داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، سامسونگ که این روزها دوران طلایی خود را سپری می کند، قصد دارد تا نقش اساسی ای را در آینده صنعت حمل و نقل ایفا کند و در همین راستا، تصمیم گرفته تا در برند خودروسازی BYD سرمایه گذاری کند. به گزارش رویترز، احتمالأ این توافق در پشت درب های بسته انجام می شود اما هنوز هم هیچیک از دو طرف خبر رسمی ای را در اینباره منتشر نکرده اند.

گزارشات حاکی از آن هستند که سامسونگ قصد دارد چهار درصد از سهام BYD را به ارزش 449 میلیون دلار خریداری کند. به گزارش رویترز، BYD مدعی است که این توافق برای فروش سهام انجام شده اما هنوز درصد آن اعلام نشده است. همچنین BYD اعلام کرده که فروش چهار درصد از سهام شرکت به سامسونگ، رسمیت ندارد.

با این همکاری، سامسونگ از چیپ ها و سایر قطعات الکترونیکی اش در خودروهای BYD، می تواند سهم عمده ای از بازار را به خودش اختصاص دهد. به گزارش رویترز، سامسونگ آینده تکنولوژی را در وسایل نقلیه و خودروها می بیند و معتقد است که بازار اسمارت فون ها در حال آرام شدن است.

سامسونگ علاوه بر ساخت وسایل الکترونیکی و خانگی، چیپ های الکترونیکی و باتری های پربازدهی را برای وسایل نقلیه می سازد تا بتواند به گفته خودش، سهمی از بازار خودروهای الکتریکی و خودران را در آینده در دست بگیرد.

از سوی دیگر BYD نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی و مخصوصأ اتوبوس های الکتریکی بوده که در حال حاضر با دایملر و دنزا هم همکاری می کند. کراس اوور هیبرید تانگ با مصرف سوخت پایین و قدرت و شتاب شگفت انگیز، یکی از بهترین ساخته های این کمپانی است که حتی در آمریکا هم به نمایش درآمد.

ظرفیت ثبت نام تست درایو BYD S6 تکمیل شد

BYD با تدابیر ذخیره انرژی، استرالیا را شگفت زده کرد

لیورپول میزبان اتوبوس های الکتریکی BYD

ایتالیا، جدیدترین مشتری اتوبوس های الکتریکی BYD

BYD ،به بزرگترین خودروساز الکتریکی دنیا تبدیل می شود!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی