پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 2008

پژو 2008 همچنان در سراشیبی قیمت در بازار

پژو 2008 که به عنوان اولین خودروي مشترک پژو و ایران خودرو كه قرار است در کشور تولید و در بازار عرضه شود، دارای قیمت بالایی در بازار بود اما به تدریج در سراشیبی قیمت قرار گرفته است و با پرس و جو از چند نمایشگاه خودرو متوجه اختلاف قیمت شدید بین نمایشگاه و کسانی […]

امیر
پنجشنبه - ۴ آبان ۱۳۹۶

پژو 2008 که به عنوان اولین خودروي مشترک پژو و ایران خودرو كه قرار است در کشور تولید و در بازار عرضه شود، دارای قیمت بالایی در بازار بود اما به تدریج در سراشیبی قیمت قرار گرفته است و با پرس و جو از چند نمایشگاه خودرو متوجه اختلاف قیمت شدید بین نمایشگاه و کسانی که در برخی سایت ها قیمت آن را اعلام میکنند شدند که به شرح آن در ذیل خواهیم پرداخت.

برخلاف قیمت‌های درج شده در سایت‌های خرید و فروش خودرو و نیازمندی‌ روزنامه‌ها، پژو 2008 با مبلغ بسیار پایین‌تری در بازار به فروش می‌رسد.

125، 135 و 145 میلیون تومان قیمت‌های بسیار عجیبی است که درج آن در سایت‌های خرید و فروش خودرو شما را شوکه خواهد کرد و اگر بصورت حضوری در نمایشگاه‌های اتومبیل سطح شهر تهران حضور پیدا کنید و جویای قیمت پژو 2008 شوید بر تعجب شما بیشتر افزوده خواهد شد.

در یک گزارش میدانی از 5 نمایشگاه خودرو این قیمت‌ها بدست آمد: 110، 113 و 116 میلیون تومان با پلاک و آماده تحویل که تفاوت قیمت به دلیل تنوع رنگ این خودرو بود. رنگ های سفید قیمت کمتری داشتند و بقول نمایشگاه‌داران، رنگ های خاص (قرمز و مشکی) قیمت بیشتری دارند. حال این سوال پیش می‌آید که چرا بین قیمت‌های واقعی در بازار و قیمت‌های درج شده در سایت‌های اینترنتی این قدر اختلاف وجود دارد؟

دلالان بصورت تقلبی و اکثرا با استفاده از شماره موبایلهای مختلف در سایت‌ها شروع به ثبت آگهی پژو 2008 با قیمت‌های بسیار بالا میکنند و ذهن خریداران واقعی این خودرو را به قیمت‌های نجومی عادت داده تا زمانی که متقاضی به بازار رجوع کرده و قصد خرید این خودرو را دارد با مواجهه شدن با قیمت‌های بسیار پایین‌تر (110 تا 116 میلیون) ، بی‌درنگ این خودرو را خریداری کرده و در نظر خریدار، این خودرو زیرقیمت خریداری شده است ولی این قیمت همان ایده‌آل فروشندگان پژو 2008 است. توجه داشته باشید که این خودرو اگر به پایین ترین قیمت فعلی در بازار هم به فروش برسد، حدود 13 میلیون تومان سود نصیب فروشنده کرده است که رقم بسیار بالایی می باشد.

حواله پژو 2008 همچنان غیر قابل فروش

داخلی سازی 40 درصدی پژو 2008 تا پایان سال 97

قیمت نهایی پژو 2008 مشخص شد

حواله پیش فروش پژو 2008 قابل خرید و فروش نیست

راند روم پیش فروش پژو 2008 + تحلیل حواشی مرحله اول

پیش پرداخت ۶۰ میلیونی پژو 2008 قانونی است

قیمت قطعی پژو 2008 مشخص شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی