پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هوندا CRV

فروش نقدی و اقساطی هوندا CRV (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی هوندا CRV توسط گلرنگ موتور فامیلی نماینده رسمی هوندا ژاپن در ایران از تاریخ 16 شهریور ماه سال جاری همچنان ادامه داشته و طبق جدول ذیل اعلام می شود. فروش نقدی و اقساطی هوندا CRV (آبان 96) : مدل وارد شده به ایران، نمونه فیس لیفت شده نسل چهارم CR-V به […]

امیر
دوشنبه - ۸ آبان ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی هوندا CRV توسط گلرنگ موتور فامیلی نماینده رسمی هوندا ژاپن در ایران از تاریخ 16 شهریور ماه سال جاری همچنان ادامه داشته و طبق جدول ذیل اعلام می شود.

فروش نقدی و اقساطی هوندا CRV (آبان 96) :

فروش نقدی و اقساطی هوندا سی ار وی (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی هوندا سی ار وی (آبان 96)

مدل وارد شده به ایران، نمونه فیس لیفت شده نسل چهارم CR-V به شمار می رود که در سال ۲۰۱۵ توانست عنوان برترین شاسی بلند سال مجله موتور ترند را به خود اختصاص دهد. همچنین بد نیست بدانید که نسل چهارم CR-V به عنوان پرفروش ترین کراس اوور بازار آمریکا در سال ۲۰۱۴ شناخته شد.

CR-V در ایران رقبایی نظیر تویوتا RAV4، هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوتلندر و کیا سورنتو جدید را در مقابل خود می بیند. البته قیمت CR-V نسبت به رقبا بالاتر است.

یکی از مهمترین نکاتی که CR-V را بر سر زبان ها انداخته، عایق بندی عالی و بی صدا بودن کابین است و بدون اغراق می‌توان گفت که CR-V یکی از ساکت‌ترین کابین‌ها را در میان خودروهای هم کلاس خود دارد. صندلی های جلو به صورت برقی تنظیم می شوند و به گرمکن نیز مجهز شده اند. هوندا CR-V از یک پیشرانه ۲٫۴ لیتری مجهز به سیستم ECON یا همان رویاهای زمین بهره می برد، که با پیشرانه هوندا آکورد مشترک است. این پیشرانه ۴ سیلندر توانایی تولید ۱۸۵ اسب بخار را دارد. در مدل فیس لیفت ۲۰۱۵، پیک قدرت تولید شده در ۶۰۰ دور پایین تر و در دور ۶۴۰۰ تولید می شود. همچنین گشتاور نیز از ۲۲۱ نیوتن متر به ۲۴۵ نیوتون متر رسیده است.

هوندا HR-V مهمان تابستانی بازار ایران

از سرگیری شماره گذاری محصولات هوندا

واردکننده خودروهای هوندا در خطر لغو مجوز

انتشار تصویر اینفوگرافیکی از چهل سال تاریخ هوندا Accord

نقص ایربگ در هوندا ماجرا شد

نسل بعدی هوندا CR-V هفت صندلی خواهد بود

نسل جدید هوندا Odyssey در اوهایو آَشکار شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی