پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Odyssey

نسل جدید هوندا Odyssey در اوهایو آَشکار شد

نسل جدید مینی ون هوندا موسوم به Odyssey اخیرا طی تستی در اوهایو آشکار شد. این خودرو می تواند رقیبی سرسخت برای کرایسلر پاسیفیکا بوده و انتظار می رود در بخش جلو با تغییراتی رو به رو شده و از Pilot الگو گرفته باشد. اگرچه بدنه پوشیده شده اما می توان شاهد آینه بغل های نصب شده روی […]

javankhodro
جمعه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

نسل جدید مینی ون هوندا موسوم به Odyssey اخیرا طی تستی در اوهایو آشکار شد. این خودرو می تواند رقیبی سرسخت برای کرایسلر پاسیفیکا بوده و انتظار می رود در بخش جلو با تغییراتی رو به رو شده و از Pilot الگو گرفته باشد.

اگرچه بدنه پوشیده شده اما می توان شاهد آینه بغل های نصب شده روی درب، چراغ های جلوی زاویه ای و چراغ های عقب جدید C شکل بود. از آنجایی که در تصاویری مربوط به فضای داخلی Odyssey منتشر نشده نمی توان درباره تغییرات آن اظهار نظری کرد اما باید انتظار سیستم سرگرمی بروزرسانی شده با پشتیبانی از  Apple CarPlay و Android Auto را داشت.

رانندگان نسل جدید Odyssey همچنین باید انتظار نوآوری هوندا در بخش عقب با جاروبرقی یکپارچه را داشته باشند. گفته می شود Odyssey جدید روی پلتفرم Pilot قرار خواهد گرفت از این رو باید احتمال وجود موتور 3.5 لیتری شش سیلندر با خروجی 280 اسب بخاری را در این مدل داد. در کنار این موتور یک گیربکس نه سرعته اتوماتیک با سیستم چرخ جلو محرک قرار می گیرد.

هوندا قصد داشته Odyssey جدید را که به عنوان مدل 2017 شناخته می شود، اواخر سال جاری طی نمایشگاه لس آنجلس معرفی کند. اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه وجود نداشته اما احتمالا نیمه نخست 2017 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها : Odysseyمینی ونهوندا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی