پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

افتتاح دومین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه ای

افتتاح دومین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه ای پس از شهر اصفهان، اینبار در کرمان انجام شد که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از ايكوپرس به نقل از روابط عمومی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مرکز جدید آموزش فنی ایساکو با همکاری […]

امیر
سه شنبه - ۹ آبان ۱۳۹۶

افتتاح دومین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه ای پس از شهر اصفهان، اینبار در کرمان انجام شد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از ايكوپرس به نقل از روابط عمومی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مرکز جدید آموزش فنی ایساکو با همکاری دانشکده فنی شهید چمران کرمان افتتاح شد.

برمبناي اين گزارش، هدف از گشایش این مرکز، کسب تجربه عملی در کنار آموزش‌های تئوری است تا دانشجویان با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته موجود، با نیازهای واقعی حوزه خدمات و تعمیرگاه آشنا شده و پس از پایان تحصیلات به عنوان یک استادکار زبده و آشنا به فناوری روز وارد بازار کار شوند.

از این رو شرکت ایساکو با آماده‌سازی کارگاهی با بهترین امکانات فنی و تعمیرگاهی در دانشکده فنی شهید چمران کرمان و به روزرسانی سرفصل‌های آموزشی زیر نظرِ معاونت آموزشی دانشگاه، تربیت ماهرترین نیروهای فنی را در کشور، هدف قرار داده است.

اين گزارش مي افزايد، مرکز آموزش فنی مجهز شرکت ایساکو در تهران تا کنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزشی در حوزه خدمات پس از فروش، پذیرای عده کثیری از کارآموزان و علاقمندان به این رشته از سراسر کشور بوده است و در مجموع بیش از 11 هزار نفر از نیروهای کلیدی نمایندگی‌های مجاز شبکه خدمات خود و متقاضیان آزاد را تحت پوشش آموزشی قرار داده است.

در حال حاضر نیز برای تسهیل دسترسی به این آموزش‌ها، گسترش مراکز فنی در سایر استان‌ها در دستور کار این شرکت قرار گرفته و با همکاری دانشکده‌های فنی تا کنون در شهرستان اصفهان و کرمان دو مرکز جدید راه‌اندازی شده است.

گفتنی است شرکت ایساکو از دو جهت خود را ملزم به گسترشِ دانش فنی و علم خدمات پس از فروش می‌داند؛ پرورش نیروهای زبده برای صنعت خودروی کشور در راستای مسئولیت اجتماعی؛ و دستیابی به حداکثر رضایت مشتریان با بهره‌گیری از نیروهای حرفه‌ای در شبکه تعمیرگاهی که در زمینه تئوری و عملی مهارت کامل دارند.

رشد 14 درصدی تولید ایران خودرو

قرارداد جدید بین ایران خودرو و هیوندای برای گیربکس اتوماتیک

همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز در قالب شرکت مشترک

وجه خرید محصولات صرفا به حساب ایران خودرو واریز شود

اصحاب رسانه ، سفیران اطلاع رسانی صنعت و اقتصاد کشورهستند

رتبه نخست خدمات پس از فروش ایران خودرو برای هشتمین سال متوالی

گارانتی دنا پلاس سه سال یا 50 هزار کیلومتر شد

برنامه ایران خودرو برای اصلاح سبد دارایی ها

6500 دستگاه دنا در بورس کالا عرضه می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی