پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا سراتو سایپا آپشنال

فروش نقدی و اقساطی سراتو 1600 آپشنال (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی سراتو 1600 آپشنال توسط گروه خودروسازی سایپا طبق شرح و جدول ذیل در آبان ماه سال جاری اعلام می شود. بروزرسانی: فروش سراتو 2000 آپشنال با تحویل 5 روزه (ویژه نوروز 97) فروش نقدی سراتو 2000 آپشنال با قیمت قطعی و تخفیف (اسفند 96) به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات گروه خودروسازی […]

امیر
چهارشنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی سراتو 1600 آپشنال توسط گروه خودروسازی سایپا طبق شرح و جدول ذیل در آبان ماه سال جاری اعلام می شود.

بروزرسانی:

فروش سراتو 2000 آپشنال با تحویل 5 روزه (ویژه نوروز 97)

فروش نقدی سراتو 2000 آپشنال با قیمت قطعی و تخفیف (اسفند 96)

به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات گروه خودروسازی سایپا میرساند، شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی خودروس سراتو 1600 آپشنال از تاریخ 96/08/10 به مدت و تعداد محدود به شرح جدول ذیل جاری میگردد.

کیا سراتو از جمله خودروهایی است که در بازار ایران محبوبیت ویژه‌ای نزد خریدارانش دارد. خودرویی کم استهلاک و کم مصرف که کیفیت‌های یک خودروی کره‌ای را به خوبی نشان می‌دهد. اولین نسل از این خودرو در سال 2003 راهی بازار شد و تا سال 2008 در خط تولید قرار داشت. نسل دوم در سال 2008 معرفی شد و تا سال 2013 در خط تولید باقی ماند. در حال حاضر نیز نسل سوم این خودرو تولید می‌شود و بازارهای گسترده‌ای در سراسر جهان دارد. هر سه نسل این خودرو در بازار ایران از خوشنام‌ترین خودروهای کیا هستند. هر چند نسل دوم این خودرو را باید آشنا‌تر از دو نسل دیگر نامید زیرا از اواسط سال 93 این خودرو راهی کیلومتر 15 و خطوط تولید سایپا شده است. خودروی که کارشناسان عقیده دارند کمی دیر راهی جاده مخصوص شده است و همین موضوع بهانه‌ای شد تا به سراغ مهندس شهريار رضایي فر مدیر پروژه این خودرو در سایپا برویم تا زیر و بم این پروژه را بررسی کنیم.

فروش نقدی و اقساطی سراتو 1600 آپشنال (آبان 96) :

فروش نقدی و اقساطی سراتو 1600 آپشنال (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی سراتو 1600 آپشنال (آبان 96)

آپشن هایی که در این خودرو نسبت به نسخه معمولی اضافه شده است عبارتند از:

سانروف، سیستم قفل و سوئیچ هوشمند (Smart Key)، سیستم تعویض دنده پشت فرمان (Paddle Shifter )، مولتی مدیا و جی پی اس (رهیاب)، سنسور و دوربین دنده عقب، صندلی چرم و جلو آمپر جدید.

سراتو آپشنال ظرف یک هفته به همراه کارت طلایی تحویل می شود

مصاحبه اختصاصی جوان خودرو با مدیر پروژه کیا سراتو آپشنال سایپا

تولید انبوه سراتو آپشنال آغاز شد + قیمت و امکانات جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی